בקרוב: טיסות סדירות מחיפה לקפריסין החל מ-39 יורו לכיוון

חברת התעופה הקפריסאית TUS AIRWAYS תשיק החל מפברואר טיסות מת"א ומחיפה ללרנקה בקפריסין ■ תבצע בשלב ראשון 9 טיסות שבועיות מישראל

חברת התעופה הקפריסאית TUS AIRWAYS יוצאת לדרך באופן רשמי ותחל את פעילותה ב-14 בפברואר. מטרת החברה הוא לחבר את קפריסין עם המדינות האזור הקרובות לה וכן כמענה לחלל שנוצר עם קריסתה של חברת התעופה Cyprus Airways.

TUS AIRWAYS, חברה התעופה הקפריסאית היחידה כיום, תפעל מנמל הבית שלה בלרנקה ותפעיל טיסות ליעדים שונים בישראל, יוון, ירדן, מצרים ועוד, לערים מרכזיות כמו תל-אביב, אתונה, עמאן קהיר וביירות, איים ביוון כמו כריתים ורודוס וכן לשדות תעופה משניים כמו חיפה, אילת, אלכסנדריה, שארם א-שיים ולוקסור.

הטיסות מתל-אביב ללרנקה יחלו ב-14 בפברואר, והטיסות מחיפה ללרנקה יחלו ב-18 בפברואר. הטיסות מלרנקה לכרתים יחלו ב-28 למארס, והטיסות לרודוס יחלו בסוף אפריל ויפעלו כל השנה. מטרת החברה היא לטוס ל-16 יעדים שונים מקפריסין בשלב הראשון.

החברה תקיים בשלב ראשון בלוח החורף 7 טיסות שבועיות מתל-אביב ושתי טיסת שבועיות מחיפה ללרנקה. הטיסות מתל-אביב/נתב"ג יפעלו בימים ראשון, שני, חמישי, שישי. לוח הזמנים הנוח מאפשר למשל לאנשי עסקים לטוס בבוקר ולחזור בערב ולאנשים היוצאים לחופשה לטוס בשעות הבוקר ולחזור בערב המאוחר וכך להרוויח את מלוא היום. בשלב זה תצאנה הטיסות מנתב"ג מטרמינל 3, אך לקראת הקיץ תעבור החברה לפעול מטרמינל 1. 

החברה מתכננת להפוך גם את חיפה לאחד מנמלי התעופה המרכזיים שאליהם תטוס באזור, ותציע בשלב ראשון טיסות סדירות מחיפה ללרנקה, לנוחיותם של תושבי אזור הצפון ותושבי המרכז, שיוכלו להגיע ברכבת לחיפה ומשם בהסעה נוחה לשדה, לעבור תהליך בידוק וצ'ק-אין מהיר של כ-45 דקות בלבד ולעלות לטיסה. שדה התעופה בחיפה ישמש כאחד מהנמלים המרכזיים של החברה ויופיע החל מהיום במערכת ההזמנות העולמית ה-GDS כיעד בינלאומי.

הכרטיסים מחיפה ללרנקה יעלו החל מ-39 יורו לכיוון כולל מסים, ומתל-אביב ללרנקה החל מ-69 יורו כולל מסים. את הכרטיסים ניתן להזמין אצל סוכני הנסיעות או באתר החברה אשר הותאם גם לשפה העברית.

השירות בטיסות כולל שתייה קלה בלבד. כרטיסי טיסה שיוזמנו דרך סוכני הנסיעות הישראלים יכללו הטסת מזוודה עד 15 ק"ג, ואילו הזמנות ישירות באתר החברה יחויבו בתוספת תשלום בסך כ-20 יורו עבור מזוודה.