סנגורו של משה איבגי, עו"ד ציון אמיר: "יש עשן בלי אש"

עו"ד ציון אמיר, המייצג את השחקן, הגיב לעדויות הנשים שטענו כי הטריד אותן מינית ומתח ביקורת על משפט השדה ב"כיכרות הפייסבוק" ■ הוא הדגיש כי חשדות רציניים צריך לבדוק במשטרה: "איבגי עובר ימים קשים מאוד"

בתגובה ראשונה לטענות כי השחקן משה איבגי הטריד מינית מספר נשים, אומר הבוקר (ה') עורך דינו ציון אמיר כי מדובר ב"מלחמה ברוחות רפאים ובעולם של צללים", בהתייחסו לכך שהטענות כלפי איבגי מועלות ברשתות החברתיות. את הדברים אמר אמיר בתוכנית "דקל סגל" של ירון דקל ועמית סגל בגלי צה"ל.

"אתה לא יודע מי עומד מולך, מה עומד מולך, אתה לא יודע שם, פנים, עובדות, שום נרטיב", המשיך עו"ד אמיר. "זה חוזר על עצמו. גילינו שיש עשן ללא אש בהרבה פרשיות, למשל בפרשת ינון מגל".

עו"ד אמיר נשאל גם על השתיקה שגזר על עצמו איבגי. "אני אסרתי עליו לדבר", הסביר. "הוא בוער בעצמותיו ורוצה לצאת ולדבר, לכנס מסיבת עיתונאים ולהשיב ולהרגיע".

אמיר הוסיף כי "יש להגן על הנשים ולכבד אותן ולהימנע מלתקוף אותן", אך הבהיר כי תהליך הבדיקה בעניין צריך להיות איטי יותר ויסודי יותר. "חשדות רציניים צריך לבדוק במקומות הנכונים כמו במשטרה", אמר.

 

לגבי הטענות כי חלק מהנשים עברו בדיקת פוליגרף ונמצאו דוברות אמת, טען עו"ד אמיר כי "פוליגרף ייתן לך שורת אנשים שאומרים דבר והיפוכו. אני לא מקבל את הבדיקה, לא מזלזל אבל לא סומך על מכונות, אני רוצה משטרה".

אמיר גם התייחס להלך הרוח של איבגי בימים אלה. "הוא באמת ובתמים עובר ימים קשים מאד בסיפור הזה", אמר והוסיף כי אין סיבה שאיבגי לא ימשיך להופיע.

כשנשאל האם יגיש בשם הלקוח שלו תביעת דיבה נגד מי מהנשים, השיב אמיר כי "מוקדם מדי להגיש תביעת דיבה, אנחנו בתחילתו של תהליך קדם-ראשוני". עם זאת, הוא לא פסל את האפשרות הזו: "הכול יתברר בעתו".