"ראיתי איך נשים מתנהגות. איבגי צריך להתלונן שהוטרד מינית"

אלברט אילוז על משה איבגי: "אם הוא היה רוצה, הוא היה יכול לחגוג"

השחקן אלברט אילוז יוצא להגנתו של משה איבגי בעקבות תחקיר וואלה! NEWS. אילוז התראיין הבוקר (ה') לתוכניתה של אילנה דיין בגלי צה"ל והתייחס לפרשה. הוא תקף את תחקיר וואלה! NEWS והציע למתלוננות נגד איבגי לגשת לתחנת המשטרה.

עוד אמר אילוז כי איבגי "יכול בעצמו להתלונן על הטרדה מינית מצד נשים. ראיתי איך נשים מתנהגות".

"זה הזוי", הוסיף אילוז. "אם הוא היה רוצה, הוא היה יכול לחגוג".

דבריו הבעייתיים של אילוז מצטרפים לריאיון של השחקן אריה מוסקונה אתמול בערב, גם כן בגלי צה"ל. "אנחנו היינו ביחד בהצגה בשם 'דפוקים'. יש שם שחקנית מאוד צעירה ומאוד יפה ששווה הטרדה, תאמין לי", אמר מוסקונה לירון וילנסקי, שקטע את מוסקונה אשר מיהר להבהיר: "זה מחמאה מהבחינה הזאת שאני אומר, אף אחד לא העז". מוסקונה הוסיף ואמר כי לדעתו מדובר בהומור ולא בשפה פוגענית.

תחקיר וואלה! NEWS הביא את עדויותיהן של 6 נשים שטענו כי הוטרדו מינית על-ידי איבגי. בחודשים האחרונים הגיעו לוואלה! NEWS עדויות על התנהגות בלתי הולמת של השחקן כלפי נשים שעבדו לצדו. 6 נשים, המסרבות כרגע להיחשף פומבית, טענו כל אחת בנפרד כי השחקן הטריד אותן או נגע בהן בניגוד לרצונן. העדות המאוחרת ביותר מתייחסת למקרה שאירע ב-2013.

גורמים נוספים שעבדו לצד איבגי בהפקות סיפרו על תלונות נוספות מצד נשים בהפקה. נשים נוספות עמן דיברנו סיפרו גם הן על התנהגות בעייתית דומה, חלקן באופן מפורט.