רגב הודיעה על הקמת תחנת רדיו; במשרד התקשורת מסתייגים

שרת התרבות הודיעה כי סיכמה עם רה"מ נתניהו על הקמת "תחנת רדיו נוסטלגית" במסגרת תאגיד השידור הציבורי - ואולם עפ"י גורמים במשרד התקשורת, לא היה סיכום כזה, ומדובר בהצעה של רגב בלבד

לשכת שרת התרבות מירי רגב הודיעה היום (א') כי השרה סיכמה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על הקמת "תחנת רדיו נוסטלגית" במסגרת תאגיד השידור הציבורי.

עם זאת, על-פי גורמים במשרד התקשורת, בראשותו של נתניהו, לא היה סיכום כזה, ומדובר בהצעה של רגב בלבד, והוא יעבור לבחינת תאגיד השידור. על-פי החוק כיום, כל תוספת של רשת או ערוץ לתאגיד השידור הציבורי - הם רק בסמכות התאגיד עצמו.

על-פי הודעת רגב, "שרת התרבות סיכמה עם ראש הממשלה ושר התקשורת כי במסגרת תאגיד השידור הציבורי החדש המוקם בימים אלה תיפתח תחנת רדיו נוסטלגי אשר תשלב תוכניות אירוח ומוזיקה נוסטלגית, בדגש על מוזיקה עברית של יוצרים ותיקים".

לדברי רגב, "מותו של גבי שושן הציף שוב את הצורך לתת במה ליוצרים הוותיקים, אשר נכון להיום, לצערי, אינם זוכים לה בחייהם". רגב אף הודתה לנתניהו ולמנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר.

עם זאת, כאמור, דבריה אינם מדויקים. "הצעתה של השרה רגב תועבר לבדיקת התאגיד", אמרו גורמים במשרד התקשורת וציינו כי כבר היום רשת ג' משדרת שעות שידור נוסטלגיות רבות.

יש לציין כי כל עוד לא מונתה לתאגיד השידור המועצה המפקחת, אין כל אפשרות להרחיב את ניסוחו ולהוסיף לו ערוצי שידור נוספים.