צפו: רנו חושפת שני דגמים חדשים על בסיס מכונית עירונית

הטריק של רנו: לקחה מכונית קטנה, בסיסית ועירונית וייצרה ממנה שני דגמים חדשים ומרשימים במיוחד - האחד עם מאפיינים ספורטיבים והשני בעל מאפייני שטח

קליימבר ורייסר אלה שני דגמי קונספט של רנו המבוססים על הרנו קוויד שנחשפו בתערוכת המכוניות המתקיימת בניו-דלהי, הודו. הקוויד עליה נשענים שני הדגמים החדשים היא למעשה מכונית קטנה בסיסית ועירונית שפותחה במיוחד עבור השוק ההודי.

הקליימבר היא מכונית בעלת מאפיינים של רכב שטח, ואילו הרייסר נבנה על-מנת לתת תחושה של מכונית ספורטיבית.

דגם הקליימבר, שנראה כאן בצבע כתום, זוכה לעיצוב אגרסיבי עם בתי גלגלים מנופחים, מגן גחון בחזית, גגון להעמסת ציוד ופגוש קדמי שמזכיר את הדסטר של דאצ'יה. כמו כן, המכונית זכתה להגבהה קלה.

לעומתו, הקליימבר הרייסר הספורטיבי יותר, עם כונסי אוויר ודיפיוזר בחזית, פסי קישוט לכל היקף המכונית, חישוקי 18 אינצ' חצאיות צד, שימוש נרחב בקרבון פייברס ומושבים ספורטיביים עם רתמות בעלות 4 נקודות עגינה.

ברנו עדיין לא פרסמו את כל הנתונים הטכניים, אך ככל הנראה המנועים יהיו קטנים למדי בדמות מנוע 3 צילינדרים בנפח 0.8 ליטרים ומנוע נוסף בנפח ליטר אחד. תיבת ההילוכים היא ידנית או אוטומטית בעלת 5 מהירויות.

עושה רושם שהדגמים הללו צפויים להמשיך לפס הייצור אך עם שינויים מסוימים, ועל-ידי כך תנסה רנו לחזק את אחיזתה באחד משוקי הרכב בעלי פוטנציאל הצמיחה הגדולים בעולם.