האם מישהו מנסה להפליל את הדוגמנית בר רפאלי?

במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות" נחשפה חלופת מיילים שבוצעה לכאורה בין הדוגמנית לבין איש העסקים שנחשד במירמה אמיר ברמלי ■ אולם, בדיקה שנערכה מגלה כי המיילים ככל הנראה מזויפים ■ ברמלי ורפאלי מכחישים כי אי-פעם נפגשו

מי מנסה להפליל את הדוגמנית בר רפאלי? היום (ד') פורסם במוסף "ממון" של "ידיעות אחרונות" כי חלופת מיילים בין רפאלי לבין איש העסקים שחשוד במירמה, אמיר ברמלי - היא מזויפת.

להלן המיילים שהגיעו לידי "ממון":

"בר הי, תודה על המשלוח. נהניתי ממנו. בכל מקרה תשלחי לי מסמכים רלבנטיים של החברה, הסכם ודרכון. עדיף צילום, אבל גם מספר יספיק. בהקדם כמו שתקראי במייל. אמיר".

"הי אמיר. תודה!!!!! ושמחה שנהנית מהמשלוח. יש את הכול, אבל מעדיפה להיות פחות מעורבת ושתהיה בקשר מול עמית. העברתי לו את המייל ממך. איתו אפשר להיות פתוחים בהכול. בעניינים אלה אתה יכול להיות בקשר ישירות איתו. תכתב אותי לפרטי. הוא מחכה לשמוע ממך. BR ((((:".

חילופי המיילים האלה, שלכאורה בוצעו ביוני 2014 בין ברמלי לרפאלי, הם לכאורה הוכחה לקשר עסקי בין השניים.

ה"משלוח" המדובר הוא לכאורה העברה כספית מרפאלי לחברה של ברמלי. רפאלי מבקשת מברמלי להיות בקשר עם עמית, והרמז לכך שמדובר בעו"ד עמית קריגל, שייצג את רפאלי בענייני מס. אלא שעל-פי בדיקה שערכו ב"ממון", ככל הנראה מדובר בזיוף מתוחכם.

 

ברמלי ורפאלי טוענים כי מעולם לא היה ביניהם קשר עסקי, וכי הם מעולם לא נפגשו. רפאלי אף הגישה בעניין זה תלונה למשטרה וטענה כי מישהו זייף את זהותה. ברמלי אף שלח הודעות SMS לעורך דינה של רפאלי שבהם הוא מאשר כי לא נפגש איתה מעולם. גם ברמלי הגיש תלונה למשטרה על זיוף מסמכים. 

בנוסף, מהבדיקה עולה כי מיילים נוספים שנשלחו היו לכאורה מזויפים, משום שאחת העובדות שהוצגה באחד המיילים הזדהתה בשם שירה אלון. מהבדיקה של ממון עולה כי לברמלי מעולם לא הייתה עובדת בשם זה.