סמנכ"ל הכספים של ענבל אור נעצר

דרור גלעדי, סמנכ"ל הכספים בקבוצת הנדל"ן של ענבל אור, נעצר ע"י רשות המסים בחשד להוצאת חשבוניות כוזבות והעלמת עסקאות שביצעה הקבוצה ■ כמו כן נעצר גורם בכיר נוסף בקבוצה, ששמו נאסר בפרסום

ענבל אור / צלם: אלכס ליפקין
ענבל אור / צלם: אלכס ליפקין

סמנכ"ל הכספים של קבוצת החברות של ענבל אור נעצר על-ידי רשות המסים בחשד כי סייע לאור להעלים עסקאות של עשרות מיליוני שקלים ולהוציא חשבוניות כוזבות. כמו כן נעצר גורם בכיר נוסף, ששמו נאסר בפרסום. 

דרור גלעדי (49), סמנכ"ל הכספים של קבוצת הנדל"ן של ענבל אור, נעצר ושוחרר בערבות בהסכמה, בחשד להוצאת חשבוניות כוזבות והעלמת עסקאות בהיקף של עשרות מיליוני שקלים שביצעה הקבוצה באמצעות בעלת הקבוצה, ענבל אור, ובאמצעות סמנכ"ל הכספים עצמו.

גלעדי משמש כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה, המאגדת 16 חברות בבעלותה של ענבל אור, ובמסגרת תפקידו הוא אחראי, בין היתר, על נושא הדיווח לרשות המסים. הוא נעצר לאחר שחקירה סמויה שנערכה במשך כחצי שנה על-ידי חקירות מכס ומע"מ בירושלים בשיתוף משרד מע"מ ומס קנייה תל-אביב, הפכה לגלויה.

גלעדי שוחרר בהסכמתו על-ידי השופט דוד שאול גבאי-ריכטר מבית משפט השלום בירושלים, תמורת הפקדת מזומן בסך 100,000 שקל, התחייבויות וערבויות על סך 700,000 שקל והפקדת דרכונו. (בש"ע 51054-02-16). 

מאור סיטי נדל"ן נמסר בתגובה: "החברה נתבקשה לאחרונה על-ידי רשויות המסים להעביר הבהרות בנושאים אזרחיים. חשוב להדגיש כי החברה פועלת על-פי חוק ובהתאם לחוות-דעת מקצועיות. החברה משתפת פעולה לכל אורך הדרך עם רשויות החוק, ומעבר לכך אין אנו יכולים להגיב".