תחילת כדור השלג? חזר צ'ק של ענבל אור בסך 424 שקל

מדובר בצ'ק של אחת מ-16 החברות שלגביהן מתנהלת חקירת רשות המסים, שחזר מסיבה של "אי-כיסוי מספיק" ■ אור סיטי נדל"ן: "מדובר בתקלה טכנית בלבד בחשבון של חברת מרום סיטי, אשר אינה מעידה וקשורה לאיתנותה הפיננסית של אור סיטי נדל"ן"

פרסומת של ענבל אור / צילום: תמר מצפי
פרסומת של ענבל אור / צילום: תמר מצפי

על רקע ההסתבכות המשפטית של יזמית הנדל"ן ענבל אור, שנעצרה השבוע בחשד להעלמת מס של עשרות מיליוני שקלים, ל"גלובס" נודע גם כי צ'ק של אחת החברות שמנהלת אור, מרום סיטי, חזר ולא כובד על-ידי הבנק, וזאת מסיבה של "אי-כיסוי מספיק". 

מדובר בצ'ק של אחת מ-16 החברות שלגביהן מתנהלת חקירת רשות המסים. הצ'ק מחשבון של בנק מזרחי ניתן לוועד בית של פרויקט שארגנה אור בשכונת מרום נווה ברמת-גן, ברחוב בן-אליעזר, הכולל 48 דירות. יש בו שני בניינים בני 7 קומות שהושלמו לאחרונה, על קרקע שנרכשה על-ידי קבוצת רכישה בשנת 2009. 

מאור סיטי נדל"ן נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית בלבד בחשבון של חברת מרום סיטי, אשר אינה מעידה וקשורה לאיתנותה הפיננסית של חברת אור סיטי נדל"ן. אנו מתנצלים על התקלה ופועלים באופן מיידי לתקנה. מדובר בסכום לא מהותי (424 שקל), בחשבון אחד מיני חשבונות רבים של הקבוצה".

נציין כי על-פי כללי בנק ישראל, כל אדם או חברה שחשבון הבנק שלו חורג מהמסגרת שאושרה לו, הצ'ק שלו חוזר ולא מכובד, והוא חייב להסדיר את החריגה עם הבנק - וכך קרה במקרה של הצ'ק של אור. 

צ'ק של ענבר אור שחזר
 צ'ק של ענבר אור שחזר