ארטימדיה וזכיינית ערוץ 2 רשת חתמו על שיתוף-פעולה

באמצעות ארטימדיה יוכלו מפרסמים להעלות קמפיינים בסדרות של רשת ולהגיע לקהל מפולח ■ לחברה יש הסכמים עם קשת, ערוץ 10 ואתרי תוכן שונים

ארטימדיה השלימה את יצירת שיתופי-הפעולה עם כל תוכני הטלוויזיה בישראל. ל"גלובס" נודע כי החברה חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם זכיינית ערוץ 2 רשת, שבמסגרתו כל היצע הווידאו של רשת ינוהל ויימכר אוטומטית באמצעות הפלטפורמה הפרוגרמטית של ארטימדיה. לארטימדיה כבר יש הסכמים מסוג זה עם קשת ועם ערוץ 10.

ההסכם מאפשר למפרסמים ולמשרדי פרסום לרכוש אפשרות גישה לצופים מפולחים בתוכניות של רשת המשודרות באתר ובאפליקציה, תוך שימוש במידע כגון פרופיל דמוגרפי, תחומי עניין והרגלי גלישה. באמצעות המערכת של ארטימדיה ניתן יהיה להעלות באופן ישיר קמפיינים בסדרות מבית רשת, כמו "הישרדות", "משחקי השף", "אקס פקטור", "The Voice" ו"המירוץ למיליון" - כמו גם בתוכני וידאו שהאתר מפיק עצמאית ובתוכניות של חדשות ערוץ 2.

פרסום אפקטיבי

ארטימדיה היא פלטפורמת פרסום המאפשרת לרכוש מדיית וידאו בכל האתרים הישראליים באמצעות ממשק אחד וכך לטרגט מאסה של צרכנים רלוונטיים. במהלך השנה האחרונה חתמה החברה על הסכמים עם כל אתרי התוכן המובילים בישראל, בהם ynet, וואלה, מאקו ו"גלובס". רק בשבוע האחרון קיבלה החברה את אישורה של הממונה על ההגבלים העסקיים, המאפשר את פעילותה במגבלות מסוימות.

דובב גולדשטיין, סמנכ"ל הדיגיטל של רשת, מסר בתגובה כי "שיתוף-הפעולה החדש עם ארטימדיה, הכולל ניתוח של הרגלי הצפייה, צורכי הגולשים ומימושם ברשת הפרסום המתקדמת, יאפשר למפרסמים להגיע באופן יעיל ואפקטיבי לקהל הצופים של רשת".

ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה, מסר: "אנו מאמינים באיחוד המסכים של הטלוויזיה והאינטרנט תחת פלטפורמה אחת, ועל כן יש חשיבות רבה לכניסתה של רשת לארטימדיה".

ארטימדיה היא חברה-בת של ארטיוויז'ן (Artivison) הציבורית, הנסחרת בבורסה בסינגפור ומתמחה בניתוח של תוכן וידאו למטרות אבטחה. הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה מספקת פרסום פרוגרמטי (מטורגט און-ליין) בווידאו.