המשטרה אסרה על מאיר שרבט ליצור קשר עם מתן חודורוב

בתחילת החודש פרסם חודורוב כי שרבט הציע לו אחוזים מרווחי קרן הנדל"ן שהקים אם ידווח עליה בחיוב ■ שרבט: התלוננתי במשטרה על חודורוב על הוצאת לשון הרע, ובתגובה הוא התלונן עליי

מתן חודורוב / צילום: תמר מצפי
מתן חודורוב / צילום: תמר מצפי

המשטרה הוציאה צו האוסר על הקבלן מאיר שרבט ליצור קשר עם הכתב הכלכלי של חדשות 10 מתן חודורוב בחודש הקרוב. ל"גלובס" נודע כי הצו הוצא לאחר שחודורוב התלונן במשטרה על כך ששרבט מטריד אותו ומאיים עליו. בנוסף, חל איסור על שרבט להגיע למשרדי ערוץ 10 למשך 15 יום.

חודורוב פרסם בחדשות 10 כתבה שממנה עולה לכאורה כי שרבט ניסה לנצל את השפעתו של הכתב הכלכלי כדי למשוך השקעות בקרן הנדל"ן שהקים. בכתבה, שפורסמה ב-5 בפברואר השנה, תועדה פגישה בבית-קפה בין שרבט לחודורוב עצמו, ובה מציע לכאורה שרבט לחודורוב לשרבב את שמה של הקרן ולדבר על האפקטיביות בדיווחיו הכלכליים השונים. בתמורה הציע לכאורה שרבט לחודורוב אחוזים מרווחי הקרן. לדבריו, שני עיתונאים אחרים עמם דיבר שרבט על הנושא הביעו עניין בהצעתו.

"אתה הרי נמצא בכל מקום", הוקלט שרבט כאומר לחודורוב, "אתה יודע, אמירה פה, אמירה שם, לדחוף את הדברים האלה - בתוכנית כלכלית מסוימת אתה יכול להתבטא, להציע את זה".

מתן חודורוב. צילום מסך
 מתן חודורוב. צילום מסך

 

מסרונים מטרידים

על-פי התלונה, שהוגשה למשטרה ביום שישי האחרון, במהלך השבועות שחלפו מאז הפרסום הרבה שרבט לשלוח לחודורוב ולמנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז מסרונים אשר עשוי לעלות מהם מסר מאיים.

מהחומרים שהוגשו למשטרה עולה תמונה מטרידה שלפיה כתב שרבט לחודורוב (הפיסוק כך במקור) "חפש לך עבודה אחרת אצל איזה טייקון עיתונאי אמין אתה לא !!! איך זה להזיע מלוח?". במסרון אחר שנשלח כתב שרבט: "איך ההרגשה להפוך מרודף לנרדף?". ביום שישי כתב לו: "מתנו"ש יום ראשון צפה להפתעה לא אעזוב אותך עד למיצוי הדין עימך", "אני הולך להרוס לך את המוניטין הזחוח שלך על הגב שלי לא תבנה אלה תהרס כשם שזממת כך יעשה לך עוד אשיב עם אתה לא תגיש את החומרים למשטרה אני אגיש".

שרבט מסר בתגובה: "התלוננתי על מתן חודורוב במשטרה על פגיעה בפרטיות והוצאת לשון הרע כנגדי. התלונה הוגשה בשבוע שעבר ביום חמישי, וכתגובת נגד מתן חודורוב הגיש נגדי תלונה על איומים. אין בדבריי שום איום מכל מין וסוג שהוא, לא הוצגה ראיה למשטרה - יש שם רק איום אחד לתבוע אותו משפטית ולהוקיע אותו כמי שמפברק כתבות.

"ערוץ 10, למען הסר ספק ניסה להציג עצמו כנקי-כפיים, אבל העובדה היא שערוץ 10 נקנס על-ידי הרשות השנייה בשל פרסום סמוי. יתרה מזאת, תוכנית של גדי סוקניק - שריאיין אותי ב'לילה כלכלי' - הורדה כי הכילה מסרים סמויים. אני עדיין דורש בתוקף ממנכ"ל ערוץ 10 ומחודורוב למסור את הקלטות על-מנת להוכיח שאין במעשיי רבב. לא ארפה, לא אנוח ולא אשתוק עד שאמצה עמו את הדין על-פי הדין".

בחדשות 10 סירבו לאשר או להכחיש את הדברים.

ליצור קשר
 ליצור קשר