ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; הוט מובייל עדיין הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: בשוק שמתבסס על לוח שידורים שאינו מלא, הכסף המושקע במדיה שווה יותר מבחינת הבולטות של הפרסומות

לוח השידורים של זכייניות הטלוויזיה המסחרית אינו מלא בשבועות האחרונים, והדבר ניכר היטב בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. אין הרבה מוביליות בראש הדירוג, ומפרסמים שבוחרים לפרסם בתקופה זאת זוכים לבולטות וזכירות יחסית.

הדבר בא לידי ביטוי בעובדה שגם פרסומות "מכירתיות" בהגדרה - כמו הפרסומת של רשת חצי חינם המקדמת מבצע של מעדן החלב "יולו" או הפרסומת להראל, שאינן פרסומות "קריאטיביות" בהגדרה - מצליחות להשתלב בדירוג. בסיטואציה של שוק לא מלא, ההשפעה של הכסף המושקע במדיה גבוהה יותר, ומתברר שמי שבוחר להישאר בתוכה באופן קבוע קוצר פירות.

פרטנר מוכיחה גם השבוע שטלוויזיה אולי עושה את החיים קלים יותר למפרסם מבחינת האימפקט התקשורתי המיידי, אבל רעש תקשורתי בתוכן בליווי קמפיין שבו מככבים פרזנטורים ידועים מצליח לעשות לפעמים את מה שנראה כבלתי אפשרי ולהיחרת בתודעה. לראיה - הקמפיין של פרטנר, שעלה בסך-הכול ערב אחד בטלוויזיה בשבוע שעבר, וגם אז במיקומים לא בולטים, הצליח להיחרת בתודעה הציבורית, ופרטנר משתלבת כבר שבוע שני בדירוג - ולא במקומות הנמוכים ביותר: מקום שביעי באהדה ורביעי בזכירות.

בכל הקשור למקומות הראשונים, אין הרבה שינוי ביחס לשבועות האחרונים: ביטוח ישיר מחזירה לאוויר את קמפיין היונים במצעד הגאווה, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ומככבת בראש דירוג הפרסומות האהובות. היא רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 25.1%.

הפרסומת להוט מובייל, באמצעות ראובני-פרידן, היא גם השבוע הפרסומת הזכורה ביותר. הפרסומת, שבה מצטרף צחי גראד לשלישיית מה קשור, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 9.3%.

הקמפיין למותג פיוז טי, באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע, עם סך השקעה העומד, על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, על כ-1.3 מיליון דולר במחירי מחירון - מחיר נמוך יותר מאשר בשבוע שעבר, אז הפרסומת המושקעת ביותר הייתה של בזק בינלאומי, עם סך השקעה של 1.5 מיליון דולר.

קמפיין ביטוח ישיר
 קמפיין ביטוח ישיר