בהוראת ביהמ"ש: מכרז מגה נדחה ב-24 שעות; רמי לוי הגיש הצעה

(עדכון) - עפ"י פרסומים שונים, גם רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, הגיש הצעה לרכישת מגה, אולם סיכוייה של הצעה כזו להתקבל הם קלושים ביותר

 רו"ח גבי טרבלסי, עו"ד אהוד גינדס ועו"ד אמיר ברטוב / צילום: איל יצהר
רו"ח גבי טרבלסי, עו"ד אהוד גינדס ועו"ד אמיר ברטוב / צילום: איל יצהר

היום (ג') בשעה 18:00 אמור היה להיסגר המכרז לרכישת רשת מגה, לאחר שמועד קודם הסתיים מבלי שהוגשה כל הצעה לרכישת הרשת. ואולם, בהוראת בית המשפט המכרז נדחה ב-24 שעות, עד מחר (ד') בערב. 

נאמני מגה, עו"ד אהוד גינדס, רו"ח גבי טרבלסי ועו"ד אמיר ברטוב, אמרו היום כי הם בטוחים שיתקבלו היום הצעות לרכישתה של מגה כמקשה אחת.

על-פי פרסומים שונים, גם רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, הגיש הצעה לרכישת מגה, אולם נציין כי סיכוייה של הצעה כזו להתקבל הם קלושים ביותר, שכן הממונה על ההגבלים כבר הודיע כי הוא צפוי להתנגד לכך. 

בתוך כך פנו הבוקר שר החקלאות לשעבר, שלום שמחון, וליאור גבאי לבית המשפט בבקשה לאפשר להם גישה לחדר המידע שפתחו הנאמנים, כדי שיוכלו להגיש הצעה משותפת לרכישת מגה על-ידי 10 רשתות שיווק קטנות.

במקביל הוגשה בקשה נוספת לבית המשפט מטעם רו"ח נבון חונה, המבקש צו ביניים המורה לנאמנים לעכב את מכירת הרשת ב-75 ימים, על-מנת לאפשר להם לגבש קבוצת רוכשים מבין עובדי הרשת או גורמים אחרים וכן לגייס מימון לעסקה. הרעיון מאחורי בקשה זו הוא לבצע רכישה של כל סניף בנפרד.

בתגובה שהגישו הנאמנים לבית המשפט ובהתייחס להצעה של שמחון, טוענים הנאמנים כי הצעתו נועדה לעקוף את רצון הנאמנים למכור את מגה כמקשה אחת. "בדעת הנאמנים למצות עד תום את הליך המכר במתווה הנוכחי, כאשר רעיון מקסום התמורות ממכר פעילות בנכסי החברה אינו עומד לבדו. בצדו קיימים שיקולים רוחביים נוספים אותם שקלו הנאמנים", כתבו הנאמנים בתגובה לבית המשפט, בה ביקשו כי בית המשפט ידחה את הבקשה.