צפו: נחשף הדור הבא של הקרוסאובר שהפך ללהיט בארץ

חדש על הכביש: סובארו חושפת לראשונה כיצד יראה הדור הבא של הקרוסאובר המשפחתי שלה, שנחשב לאחד הדגמים הפופולריים ביותר בישראל

סובארו הציגה בשבוע החולף את הדור הבא של סובארו XV בתערוכת ז'נבה תחת השם "XV קונספט". למרות שדגם הקונספט שומר על אותו בסיס גלגלים כמו המכונית הנוכחית, החליטו המהנדסים לקצר את המכונית ולהרחיב את המרכב שלה. כתוצאה מכך העיצוב החיצוני נראה קשוח יותר, והפגוש הקדמי הבשרני וקורות הנשיאה על הגג תורמים לכך.

מערך הפנסים של המכונית עבר שדרוג הן בחזית והן מאחור וזנבה של ה-XV החדשה, והוא משתלב עם המסר הכללי שהמעצבים ביקשו להעביר, וכמובן שגם הגלגלים בקוטר 19 אינץ' מצטרפים לחגיגה.

זה המקום לציין כי ה-XV הנמכרת כיום עברה מתיחת פנים לאחרונה, ולכן הדור הבא לא צפוי להגיע בקרוב, ומדובר רק בציון דרך שסובארו מבקשת להראות באמצעותו את הכיוון שאליו הולכת המכונית וגם דגמי סובארו אחרים שנקרא דינאמיק איקס סוליד.

בסובארו לא מדברים על תאריכי יעד, אבל היפנים ממשיכים לומר כי הכיוון איננו רק בהיבטי העיצוב החיצוני והפנימי שיציג רעיונות חדשים, אלא גם במערכות המנוע שתהיינה יעילות וחסכוניות יותר.

מבקרי התערוכה טוענים כי בתוך המכונית שהוצגה יש פריטים ומכלולים רבים שמרמזים כי היא בשלה וקרובה להיות מכונית סדרתית, אך כאמור בסובארו לא ממהרים, ולכן גם אנחנו נחכה בסבלנות עד שזה יקרה.