2,000 דולר לחודש: מכון הכושר של האלפיון העליון

רשת מכוני כושר חדשה בוייטנאם בשם Centuryon מחייבת את לקוחותיה לשלם דמי מנוי שנתיים בסך של כ-96 אלף שקל ■ מה מקבלים המתאמנים במועדון תמורת המחיר השערורייתי הזה?

כמה הייתם מוכנים לשלם על מנוי במכון כושר מפנק? 300 שקל לחודש? 500 שקל אם הוא ממש ממש שווה? כדאי שתדעו שהסכומים הללו קטנים על חלק קטן מתושבי וייטנאם.

רשת המכונים Centuryon שפזורה ברחבי המדינה גובה לא פחות מ-2,000 דולר לחודש, שהם כ-8,000 שקל - ודורשת מהם לשלם מראש עבור שנה - 24,000 דולר, כ-96,000 שקל.

על מה בדיוק? ובכן, נתחיל מהעיצוב, 24 סניפי המכון מתהדרים באהילים ענקיים שעוצבו במיוחד למקום, אשר משלבים בתוכם קריסטל שחור. רצפת המכון כולו מרוצפת בשיש קוורץ איטלקי. קירות בריכות השחייה הם למעשה חלונות ענק מהרצפה לתקרה, ולא מעט חדרים במכון - כולל השירותים - מעוטרים בנגיעות של זהב טהור.

בנוסף לזה, כל מכון מרושת בסורקים ביומטריים שמבטיחים לחבריהם אקסקלוסיביות מלאה, ורוב הציוד מכיל מסכי מגע LED שמצוידים בחיישני כושר למדידת דופק לב וכדומה. כל המכשירים, אגב, מיובאים מאיטליה, וכל חבר יכול לבקש הדרכה צמודה ופרטית של אחד המאמנים בזמן האימון.

מלבד מתקני אימונים מציע המכון גם לא מעט שיעורים וחוגים, ביניהם לאונג' יוגה מפואר שבו מתאמנים יכולים ליהנות מכוס תה לפני השיעור. חברי VIP, אגב, יכולים לצרף אדם אחד נוסף לשיעור יחד איתם. 

אחרי האימון, יכולים החברים להירגע באחת מהסאונות הרבות במכון, או בג'קוזי, או בחדר קרח מיוחד, שמקורר לטמפרטורה של 0 מעלות וכולל מכונת שלג מיוחדת.

יש גם חדרי קריוקי, חדרי ביליארד, שירות קייטרינג ומכון יופי מציע טיפולי גוף ופנים בחינם. גם בבריכת השחייה מתבצעים מסאז'ים בחינם. כל זה כאמור, תמורת כמעט 100 אלף שקל בשנה.