פולקסווגן חושפת דגם עממי חדש - קרוסאובר קומפקטי

הקרוסאובר העירוני החדש יתחרה בפלח החם ביותר בענף הרכב היום ועתיד להוות את התשובה של היצרן הגרמני לניסאן ג'וק, הונדה HRV או מאזדה CX3 ודומותיהן

אחרי שלנדרובר חשפה את האיבוק קונברטיבל, נראה כי התיאבון של הלקוחות הנובורישים ל-SUV פתוח הולך וגדל. זאת הסיבה לכך שפולקסווגן בוחנת אפשרות להיכנס לנישה הזאת באמצעות דגם קונספט שהוצג בתערוכת ז'נבה בשם טי קרוס בריז.

המכונית המיועדת לארבעה נוסעים, מציגה עיצוב חיצוני מושך את העין שמשדר קשיחות עם חזית רחבה, גריל מפוצל, פנסים צרים בצידי המכונית וזוג פנסי לד גדולים ומרובעים בתחתית הגריל, וגם מגן גחון קדמי למרות שהיא לא ממש מיועדת לנסיעות בשטח.

המידות של המכונית מציבות אותה בקטגוריית הקרוסאוברים הקומפקטיים כדוגמת הונדה HRV או מאזדה 3CX. תחת מכסה המנוע תגלו יחידת כוח קטנה בת שלוש בוכנות בנפח ליטר אחד והספק של 110 כוחות סוס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים בת שבע מהירויות שמאיצה את המכונית מעמידה למאה קמ"ש תוך 7.3 שניות.

היצרן הגרמני טוען לטווח נסיעה של 800 ק"מ בין התדלוקים אבל המציאות כנראה תהיה שונה אם המכונית תגיע לייצור סדרתי. בחלקה הפנימי של המכונית תמצאו עיצוב מינימליסטי ברוח העיצוב החדשה של פולקסווגן כאשר כל המערכות מופעלות באמצעות מסך מגע עם מינימום כפתורים ולחצנים. הדגם הזה יכול להגיע לשוק כשלצדו גרסה סגורה ונראה כי פולקסווגן אכן תקפוץ לבריכה של הקרוסאוברים הקומפקטיים בקרוב ולא תסתפק בטיגואן.