שרון גל יעביר את תוכניתו מדי יום בשידור חי - גם בפייסבוק

זאת באמצעות שירות Facebook live ■ ערוץ 20: "כלכלי בלילה" תהפוך להיות התוכנית הישראלית הראשונה שתעשה זאת על בסיס יומי

שרון גל בערוץ 20/ צילום מסך
שרון גל בערוץ 20/ צילום מסך

התוכנית "כלכלי בלילה" של שרון גל תועבר מדי לילה גם בשידור חי בפייסבוק, באמצעות שירות Facebook live - כך הודיע ערוץ 20. זו תהפוך להיות התוכנית הישראלית הראשונה שתעשה זאת על בסיס יומי.

השידור ברשת החברתית יכלול את ההכנות לתוכנית, הצצה לחדר השליטה (הקונטרול) בזמן הפסקת הפרסומות ושידור ישיר ורציף של התוכנית מזווית שונה מזו המוצגת על המסך.

בחודש שעבר הודיעה פייסבוק כי שירות העברת השידורים החיים באמצעות הסמארטפון, Facebook live, אשר התאפשר עד כה בארצות-הברית בלבד, יפעל בכל העולם. הפיצ'ר מאפשר לצופים גם להגיב ולשאול שאלות בזמן אמת. זו התוכנית הראשונה בישראל אשר תשודר באופן קבוע גם בפייסבוק וגם בטלוויזיה.

בערוץ 20 אומרים כי "מדובר בצעד נוסף של ערוץ 20 לחבר את תוכניותיו לרשתות החברתיות, כחלק מאסטרטגיה כוללת להנגיש את תכני הערוץ לכלל האוכלוסייה. מערך הניו-מדיה של ערוץ 20 מפעיל אתר VOD, אפליקציה, עמוד פייסבוק, חשבון טוויטר וערוץ יו-טיוב, ובכולם ניתן למצוא את התוכניות המלאות".

שרון גל מסר כי "מאז ומתמיד ראיתי חשיבות עליונה בחיבור הצופים לתוכנית און-ליין. גם בערוץ הקודם הפעלנו את הפייסבוק באופן מאוד חי בזמן שידור - לראשונה בטלוויזיה - ואני שמח שכעת בערוץ 20 אנחנו חלוצים בהפעלת הפיצ'ר הזה של פייסבוק שמספק חוויה שונה לגמרי, הצצה אל מאחורי הקלעים של התוכנית ועבודת הטלוויזיה ומעורבות מלאה של הצופים, כולל שאלות בזמן הפרסומות ושיח על כל ענייני הכלכלה באופן הקרוב ביותר".