ביטוח מקיף: 9 מיליון - הפרסומת האהובה, ביטוח ישיר - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: טמבור חוזרת למסך לאחר היעדרות ארוכה מאוד עם קמפיין מושקע, הממקם אותה במקום השני בדירוג האהובות

צמרת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות שומרת על יציבות, וכמו בשבוע שעבר הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר, והפרסומת לביטוח ישיר היא הזכורה ביותר.

הפרסומת ל-9 מיליון באמצעות גליקמן-שמיר-סמסונוב, שבה משוחחת שני כהן עם המתמטיקאי פיתגורס, רושמת שיעורי אהדה הנמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות - 24.9%. הפרסומת לביטוח ישיר באמצעות באומן-בר-ריבנאי, שבה מתיידדות היונים עם תוכי שחוזר אחרי כל מה שבעלת הבית אומרת, רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי, העומד על 9%.

טמבור חוזרת למסך לאחר היעדרות ארוכה מאוד, עם קמפיין מושקע הן ברמת ההפקה והן בהשקעה. הקמפיין באמצעות אדלר-חומסקי עושה שימוש בטריק ש"מקפיץ" בדרך כלל פרסומות בדירוג - שימוש בילדים. ואכן, הילדה הדעתנית (הרחק מתדמית חסרת היכולת המוטורית) שמככבת בפרסומות זוכה לאהדה גבוהה, הממקמת אותה במקום השני בדירוג האהובות, אבל בדירוג הזכירות היא ממוקמת במקום האחרון.

זו הפרסומת המושקעת ביותר: לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף בה הוא כמיליון דולר במחירי מחירון - פחות מהקמפיין המושקע של השבוע שעבר, של משרד החינוך למסלול הטכנולוגי, עם סך השקעה של 1.4 מיליון דולר. לא מן הנמנע כי הזכירות הנמוכה נובעת מכך שהקמפיין מצוי בימיו הראשונים.

השבוע עלה קמפיין של מקאן תל-אביב ל-yes. מדובר בקמפיין מושקע מאוד מבחינה הפקה ועם מסר מורכב מעט מהמקובל, שנועד לקדם את תכני הילדים של החברה. בשלב זה הקמפיין עדיין לא רושם דירוגים גבוהים.

שני קמפיינים עם שפה פרסומית קונסיסטנטית שזוכים בדרך-כלל לזכירות ואהדה גבוהים מאוד נחלשו השבוע: הקמפיין להוט בכיכובה של שלישייית "מה קשור" והקמפיין של דביר בנדק למזרחי-טפחות.

לפי יפעת בקרת פרסום, מספר הפרסומות והחסויות השבוע זהה למספרן בשבוע שעבר - 561. סך התקציבים שהושקעו השבוע כמעט זהה לשבוע שעבר - כ-41.6 מיליון דולר.

השקעה בקמפיין
 השקעה בקמפיין

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות