מינוי חדש בקבוצת תנובה: ניצן גולדברג מונה לסמנכ"ל המכירות

שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל קבוצת אסם סחר וכדירקטור במטרנה ■ מנכ"ל תנובה, אייל מליס: "החברה עומדת היום אל מול אתגרים גדולים ומורכבים בשוק המזון הישראלי"

מנכ"ל קבוצת תנובה, אייל מליס, הודיע היום (א') על מינויו של ניצן גולדברג לסמנכ"ל המכירות של תנובה. גולדברג יחליף את איל ארד, שהודיע לפני כחודש על בקשתו לסיים את תפקידו ועל החלטתו לצאת לדרך חדשה ולאתגרים חדשים. 

גולדברג עבד באסם 18 שנים, במהלכם טיפס במדרג התפקידים השונים - בהם סמנכ"ל הסחר של גלידות נסטלה, המשנה למנכ"ל קבוצת אסם סחר ומנהל שוק פרטי, ובתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל קבוצת אסם סחר וכדירקטור במטרנה.

הצלחות רבות נזקפות לגולדברג, שהבולטות שביניהן - הובלת המהפך בגלידות נסטלה, בו היה שותף מרכזי, והובלת שינוי ארגוני אסטרטגי לרבות הקמת ערוץ הנוחות (אימפלס) באסם, אשר תרם רבות לצמיחה במכירות ולעלייה בנתחי השוק בימים בהם שוק המזון חווה טלטלות וקשיים רבים. 

גולדברג, 47, הוא נשוי ואב ל-3 ילדים, לוחם לשעבר בגדוד צנחנים.

מליס שב והודה לארד על כהונתו ועל כך שהוביל במצוינות ראויה להערכה את חטיבת המכירות להישגים משמעותיים באמצעות קשר חם עם הלקוחות ושירות מצוין.

באשר למינויו של ניצן גולדברג אמר מליס כי "תנובה עומדת היום אל מול אתגרים גדולים ומורכבים בשוק המזון הישראלי. לניצן ניסיון רב ומגוון בתפקידים שונים במכירות, בסחר, בהפצה ובלוגיסטיקה. ניצן ניהל מערכי מכירות וסחר גדולים, היה שותף לבניית אסטרטגית סחר, מכירות והפצה ושותף למהלכים אסטרטגיים לרבות כניסה לקטגוריות חדשות, חדשנות והשקות רבות".

לדבריו, "ניצן מביא איתו ניסיון עצום בעולם מכירות הקמעונאיות בישראל, ואני סמוך ובטוח שניסיונו ויכולות המנהיגות והניהול שלו יסייעו לו להוביל את צוות המכירות המצוין של תנובה אל עבר האתגרים הרבים העומדים בפנינו". 

ניצן ייכנס לתפקידו החדש במהלך הרבעון השני של השנה.