תנער את השוק: משפחתית חדשה של יונדאי נחתה בארץ

דור חדש למשפחתית הפופולרית של יונדאי נחת בישראל וכולל מלבד עיצוב חדש ומודרני גם שלל שכלולים ותוספות ■ הצצה ראשונה לאלנטרה החדשה שצפויה לנער את שוק המשפחתיות

כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, משיקה את אחת המכוניות החשובות בהיצע החברה בישראל - האלנטרה החדשה שתחליף את ה-i35 שזכתה בשנים האחרונות להצלחה רבה בשוק הישראלי.

האלנטרה החדשה מציגה שיפורים כמעט בכל היבט לעומת הדור היוצא; רף הבטיחות שודרג עם 7 כריות אוויר ותוספת מערכת מובילאיי. כמו כן, זכתה המכונית לעיצוב חדש ומודרני ברוח העיצוב של הסונטה החדשה שהושקה לאחרונה.

האלנטרה החדשה מצויידת במנוע 1.6 ליטר בנזין חדש אשר מפיק 127 כ"ס ו-15.8 קג"מ, והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית עם 6 הילוכים. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-15 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן.

רשימת האבזור באלנטרה מרשימה בהחלט, גם בדגם הבסיס. כך למשל ניתן למצוא בה מסך בגודל 4.2 אינץ' בלוח המחוונים, מערכת בקרת שיוט, פתחי מזגן במושב האחורי, הנעה ללא מפתח, גג שמש (רק ברמת סופרים), חישני גשם ותאורה, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', שכוללת בין השאר תחנות רדיו אינטרנטי, ותחנת wi-fi בחלל תא הנוסעים.

מחירי האלנטרה יחלו ב-131,700 שקל לרמת אבזור אינספייר ו-133,500 שקל לרמת הסופרים המאובזרת יותר.