מנהל הצוות של ענבל אור התפטר; רונן צור: התנהגות מכוערת

(עדכון) - דורון אלחנני, העומד בראש צוות הניהול המיוחד של אור סיטי נדל"ן, רמז שענבל אור מתחמקת מתוכנית ההבראה שגובשה

דורון אלחנני, שמונה לכהן כמנהל הראשי של הצוות המיוחד שמינתה ענבל אור לסיוע בניהול אור סיטי נדל"ן, פרש מתפקידו, לאחר שטען שאור לא עומדת בסיכומים ורמז כי היא דחתה את תוכנית ההבראה שגיבש הצוות.

אלחנני שלח בתחילה לאור מכתב בו איים בהתפטרות, אולם בעקבות פרסום מכתב זה באתר "גלובס" הוא נאלץ לממש מיידית את איומו ולהתפטר. 

רונן צור, יועץ התקשורת של אור סיטי אמר היום ל"גלובס" בהקשר זה:  "אלחנני פגע בעיקר בעצמו. גם במקרים של חילוקי דעות לא פוגעים כך באדם הנמצא במצוקה. זו התנהגות מכוערת". 

ובחזרה למכתב. "ענבל היקרה", כתב אלחנני לאור, "שמחתי להירתם לצוות המקצועי יוצא הדופן של עמיתיי יזהר קנה, ליאור דגן וברוריה לקנר, יחד עם רונן צור, על מנת להשיג את התוצאה המיטבית האפשרית, שתייצר סיכוי שתמשיכי את מפעל חייך. המסקנה החד-משמעית היא מהלך אחר מזה שאת מתכוונת לנקוט. מאז הסכמת לכך, עמלו כולם להכין בקשה ותכנית הבראה ראשונית על מנת להצליח בבקשה.

"לדאבוני, כוונתך שלא לקיים את הסיכומים, שנודעה לנו אתמול בערב המאוחר, 15 שעות לפני הדיון בביהמ"ש, הנה הרת אסון בעבור החברה ובעבורך ואיני יכול לגבות אותה. לפיכך, אם לא תימלכי בדעתך אמנע לאלתר מלספק את שירותיי".

אור מינתה לאחרונה צוות מיוחד בראשות אלחנני, צוות שכלל גם את  רו"ח יזהר קנה, ראש פירמת פאהן-קנה ונשיא לשכת רואי החשבון; עו"ד בועז וילנסקי, שותף בפירמת פירט-וילנסקי-מזרחי-כנעני; עו"ד דן נובהרי ורונן צור הבעלים של צור תקשורת, המשמש כיועץ התקשורת של החברה.

היום דן ביהמ"ש המחוזי בת"א בבקשת הפירוק נגד אור סיטי נדל"ן. את הבקשה הגישו רוכשי דירות שביטלו עסקאות וטוענים שטרם קיבלו החזרים כספיים מהחברה, וכעת דורשים ליטול את השליטה מידיה של ענבל אור. השופט איתן אורנשטיין המליץ לאור בדיון לקבל את בקשת הפירוק.