מחיר מטרה בראש העין: 38 "זוכים" מתוך 7,649 נרשמים

במסגרת הפרויקט, מחירי הדירות המוזלות עומדים על בין 1.19 מיליון שקל ל-1.33 מיליון שקל לדירות 5 חדרים

בנייה בראש העין / צילום: יוסי כהן
בנייה בראש העין / צילום: יוסי כהן

נסגרה ההגרלה השנייה במסגרת תוכנית מחיר מטרה בראש העין. היום קיבלו אלפי משקי בית הודעת דוא"ל או מיסרון המבשר להם האם זכו בהגרלה או שמא שמם לא עלה בגורל. מדובר בהגרלה השנייה שנסגרה במסגרת תוכנית מחיר מטרה לאחר שבהגרלה הקודמת זכו 196 איש וניגשו מעל 6,000.

ההגרלה הנוכחית התייחסה לפרויקט שתבנה חברת אדור א.ד. פרויקטים הכולל 38 דירות במחיר מטרה. להגרלה זו נרשמו 7,649 משקי בית הזכאים להטבה, וכאמור, רק 38 יכולים לשחרר היום אנחת רווחה כאשר קיבלו הודעה על זכייתם בהגרלה. במסגרת פרויקט זה מחירי הדירות המוזלות עומדים על בין כ-1.19 מיליון שקל לכ-1.33 מיליון שקל לדירות 5 חדרים.

עד כה נסגרו רק שתי הגרלות, שתיהן במסגרת תוכנית מחיר מטרה, כאשר שלוש הגרלות אחרות, הפעם במסגרת מחיר למשתכן, פתוחות להרשמה לקבל הרחב. מדובר בשתי הגרלות בעפולה, האחת בפרויקט של חברת דורם במחיר למשתכן שתבנה 167 יחידות דיור מוזלות והשניה של חברת א.נ. בונים בעמק שתבנה 71 יחידות דיור מוזלות. ההגרלה בלוד מתייחסת לפרויקט הכולל 376 דירות מוזלות בשכונת אחיסמך של חברת זוהר וצפריר שרבט יזמות ובניה שזכתה במכרז.

נציין כי ההרשמה להגרלה בעפולה, בפרויקט של 167 יחידות הדיור מסתיימת היום (ד') בעוד ההרשמה להגרלה הנוספת עתידה להסתיים ביום א' הקרוב. ההרשמה להגרלה בלוד מתוכננת להסתיים ב-3 לאפריל. 

מחברת אדור פרויקטים שתבנה את הפרויקט בראש העין בו נסגרה ההגרלה היום נמסר כי "אנו מברכים את הזוכים שעלו בהגרלת מחיר מטרה".