יונייטד איירליינס משיקה קו ת"א-סן פרנסיסקו; כמה תעלה טיסה?

הטיסות יפעלו בתדירות של 3 פעמים בשבוע במטוסי בואינג 787-9 דרימליינר החדישים הכוללים 252 מושבים

יונייטד איירליינס מרחיבה את קווי הטיסות מתל-אביב: ביום שישי הקרוב תצא טיסה ישירה ראשונה מתל-אביב לסן פרנסיסקו, ובכך ייפתח הקו חדש של החברה - טיסות ישירות מתל-אביב לסן פרנסיסקו אשר יפעלו בתדירות של 3 פעמים בשבוע במטוסי בואינג 787-9 דרימליינר החדישים הכוללים 252 מושבים (48 מתוכם במחלקת הביזנס פירסט).

הטיסות ימריאו מתל-אביב בשעה 01:00 לפנות בוקר בימים שלישי, שישי וראשון וינחתו בסן פרנסיסקו בשעה 06:00 בבוקר של אותו היום. טיסות החזור ייצאו בשעה 20:00 מנמל התעופה המתקדם של סן פרנסיסקו בימים רביעי, שישי וראשון וינחתו בתל-אביב בשעה 20:00 בערב למחרת. משך הטיסה: 15 שעות מערבה ו-14 שעות מזרחה.

"כיום בפני הטסים לסן פרנסיסקו מתל-אביב עומדות אלטרנטיבות של טיסות שאורכות 20-27 שעות עם קונקשן דרך אירופה או בארה"ב", אמר אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד בישראל. "הקו שאנחנו משיקים הוא הצהרה תחרותית תוך דגש על משך הטיסה ושעות הטיסה הנוחות בהלוך ובחזור". 

מחירי הטיסות יחלו מ-1,000 דולר למחלקת נוסעים ומ-5,000 דולר למחלקת הביזנס פירסט.

מנמל הבית שלה בסן פרנסיסקו מפעילה יונייטד טיסות ל-90 יעדים בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית ואסיה. קהל היעד העיקרי של הטיסות הללו הם אנשי עסקים ובעיקר מתעשיית ההיי-טק אבל לא רק - גם חובבי ההימורים יוכלו להמשיך לוגאס בטיסות שיוצאות מסן פרנסיסקו אחת לחצי שעה.

בהשקה הרשמית לקו הבוקר (ד') נכח דייב הילפמן, סגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות ביונייטד, שבירך את פרידמן על היוזמה. "המוצר שלנו כמכלול כולל את המטוסים החדישים ואת השירות המתקדם ביותר בטיסה ובקרקע ומציע תמורה הוגנת בעד המחיר. גם מי שטס במחלקות הגבוהות מחפש אחר מחיר משתלם, וזה מה שאנחנו מציעים", אמר הילפמן. "הקהל העיקרי שלנו, כמו גם של יתר חברות התעופה בקווים הללו, הם אנשי עסקים אבל לא רק - גם הנופשים שנוסעים לאזור קליפורניה הם קהל יעד רלוונטי בהחלט".

הילפמן החמיא לשוק הישראלי, שלדבריו "הוא שוק חזק שהביע עמידות גם בתקופות כלכלית קשות".

יונייטד פועלת בישראל מאז 1999, ובגלגולה הקודם פעלה תחת המותג קונטיננטל איירליינס, טרם המיזוג עם יונייטד ב-2010. השלוחה בתל-אביב מונה 44 עובדים, בראשם עומד פרידמן מאז הקמתה. לצד הקו לסן פרנסיסקו מפעילה החברה טיסות דו-יומיות לניו-יורק. יונייטד איירליינס ויונייטד אקספרס מפעילות כ-5,000 טיסות ביום על פני 6 יבשות ב-342 נמלי תעופה.