רשת ישרוטל מקימה מלון חדש בהרצליה

מלון "פאבליקה", שייפתח בדצמבר, יכלול כ-160 חדרים על פני 5 קומות וממוקם ברחוב גלגלי הפלדה 2 בעיר

מלון ישרוטל הרצליה / הדמיה
מלון ישרוטל הרצליה / הדמיה

רשת ישרוטל מגיעה להרצליה: החברה הודיעה כי היא נכנסת כשותפה עם חברת ראובן אלה (במשותף ובחלקים שווים) בשטח נדל"ן שעליו נבנה מלון, כשישרוטל גם תנהל את המלון שנבנה בימים אלה וייפתח בחודש דצמבר השנה.

המלון, פאבליקה שמו, יכלול כ-160 חדרים על פני 5 קומות וממוקם ברחוב גלגלי הפלדה 2 בהרצליה. ההסכם קובע כי תקופת השכירות תעמוד על 10 שנים עם אופציה להארכת תקופת השכירות בשתי תקופות נוספות בנות 5 שנים כל אחת.

המלון נפתח בלב אזור העסקים בהרצליה פיתוח, ולפי מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב, הוא יפעל בפלטפורמה שתעניק לאורחיה "חוויה חברתית ועסקית המבוססת על מועדון של 1,000 חברים שיכלול חדר כושר גדול ומעוצב הנבנה במקום. הקונספט הזה מיושם בערים שונות בעולם, ONE OF US, ומטרתו להציע לאורחים, בעיקר כאלה שבאים לבד בנסיעות עסקיות, מסגרת של בילוי וחברה במקום - בחדר הכושר, בבריכה שתהיה על גג המלון, בבר, בחדרי עבודה הפזורים בבית המלון ובמסעדה סמוכה. את המלון מעצבת דנה אוברזון בסגנון אורבאני-מודרני". 

באשר למחירי הלינה במלון, אומר רביב כי "הם יותאמו לאזור. המלון בדרגת 4 כוכבים, אבל הוא מציע ערך נוסף לאורחים. זה מלון מיוחד בקונספט שעוד אין בישראל". 

ישרוטל מחזיקה כיום ב-17 בתי מלון, ופאבליקה יהיה המלון ה-18 של הרשת. החברה נמצאת בתנופה וממשיכה לגדול: לאחרונה חתמה על הסכם רכישת מצפה הימים ב-120 מיליון שקל, ושני בתי מלון נוספים שהיא צפויה לפתוח הם האוריינט בירושלים ומלון נוסף בתל-אביב הקטנה. עוד רכשה החברה 50% מבניין השקם הממוקם במתחם נוגה המתפתח ביפו, בניין לשימור שאותו מתעתדת להפוך למלון בוטיק.