ג'רוזלם פוסט משיק אתר רכילות - TMI

ליאורה גולדנברג-שטרן, מיקי לוין ומיכל גלנטי הן הכתבות המרכזיות של האתר, אותו עורך אמיר צומר

קבוצת הג'רוזלם פוסט הודיעה היום על הקמת אתר רכילות חדש תחת המותג "TMI - TOO MUCH INFORMATION". לאתר יכתבו כתבות הרכילות של העיתון ואתר מעריב, השייכים לקבוצה - ליאורה גולדנברג-שטרן, מיקי לוין ומיכל גלנטי. את האתר מנהל ועורך אמיר צומר שהגיע לקבוצה לפני כחצי שנה מוואלה סלבס, ובעברו היה עורך התרבות של נענע 10.

מקבוצת הג'רוסלם פוסט של אלי עזור נמסר, כי מטרת האתר היא "להפוך לאתר רכילות מוביל בישראל, ורואה באתרים בינלאומיים דוגמת TMZ DAILY MAIL, ואתר ערוץ הבידור הבינלאומי E!". האתר ישלב תוכן מעולם הזוהר של הסלבריטאים, לצד הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם העסקים. האתר יכלולגם ביקורות סטייל של המפורסמים על ידי חן אבני (חיננית), פפראצי מישראל ומהעולם ומיזמי רכילות מיוחדים ש"לא יצונזרו". את האתר עיצב ספי בוגין שחתום על עיצוב אתרים כמו אתר "אוטו", "האגיס" וסמסונג העולמית.

צומר מסר בתגובה, כי "אחרי חודשים של חשיבה ותכנון, אנו מביאים בשורה חדשה לגולשים בישראל, אתר שיאפשר להם לקבל את החדשות שבאמת מעניינות אותם על האנשים שהם רוצים לקרוא עליהם. האתר יביא סטנדרטים חדשים לסיקור עולם הרכילות בישראל, ויהיה קול חדש, חצוף ומיוחד, שמבקש לראות את עולם הזוהר ללא פילטרים".

מנכ"לית קבוצת הג'רוזלם פוסט רונית חסין הוכמן מסרה כי "אנחנו גאים להשיק אתר רכילות שלא נראה כמותו בישראל. כבר ביום הראשון לאוויר, יוכלו הקוראים לראות את האופי הייחודי של האתר, ואת איכות כותביו ועורכיו, המייצרים תוכן מעניין לגולש על סלבריטאים ואנשי עסקים בארץ ובחו"ל, בצורה רעננה וחווייתית".