שוק המשפחתיות מתלהט: סובארו מציגה מתחרה רצינית

סובארו מציגה את האימפרזה החדשה: מכונית משפחתית שהפכה ללהיט בציי הליסינג ובקרב לקוחות פרטיים בישראל וחוזרת עם מראה מעודכן, פלטפורמה חדשה וגדולה יותר ואבזור מרשים

סובארו חשפה את האימפרזה 2017 בתערוכת ניו-יורק. למרות שהמכונית מעט ארוכה ורחבה מהדור הקודם ואף הונמכה בעשרה מ"מ ומקדם התנגדות הרוח שלה הוקטן, נראה כי שוב מישהו בסובארו החליט לקצץ את כנפיהם של המעצבים ששמרו על קו עיצוב מאופק ביותר, עם שינויים קלים בלבד בהשוואה לדגם היוצא. פנסי החזית עוצבו מחדש וגם לאורך המכונית בחלק התחתון נוסף עוד קו אורך חדש, ואלה הם השינויים הבולטים.

השינוי הגדול מסתתר תחת המרכב של המכונית ושם נמצאת הפלטפורמה החדשה של סובארו שעל בסיסה יורכבו גם הדגמים האחרים ולא רק האימפרזה. בסובארו טוענים כי הנמכת מרכז הכובד שלה תאפשר למכונית החדשה להפגין התנהגות כביש ונוחות נסיעה ברמה גבוהה יותר מבעבר ולייצר פחות רעש ורעידות. תחת מכסה המנוע ימשיך להיות מנוע הבוקסר המוכר בנפח 2 ליטר, אך הפעם עם הזרקה ישירה בהספק 152 כוחות סוס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה בטכנולוגיית סיביטי.

המכונית מגיעה כסטנדרט עם מערכת הנעה לכל ארבעת הגלגלים ואם תחפצו בגרסה ספורטיבית תקבלו מערכת חלוקת כוח וקטורית מודרנית. חבילת הבטיחות של המכונית שופרה בזכות בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע בבלימה לפני התנגשות, מערכת זיהוי מעבר נתיבים, זיהוי כלי רכב בשטחים מתים ומערכת בלימה אוטומטית בחירום שפועלת גם בנסיעה לאחור. בתוך המכונית תמצאו מסך מגע בגודל שישה וחצי אינץ' עם מערכת בידור מהדור החדש של סובארו שמחליפה את רוב הכפתורים והמתגים שהיו במכונית הישנה וממשק לסלולארי של אפל או אנדרואיד.

דגמי האימפרזה סדאן והאצ'בק יגיעו בארבע רמות גימור שונות, כאשר ברמה הגבוהה ביותר תמצאו מושבים חשמליים ומחוממים, חישוקי 17 אינץ', ציפוי עור להגה ואבזור נוסף. המכונית תחל להימכר באירופה בקיץ, ולישראל היא צפויה להגיע לקראת סוף השנה.