הוט העלתה את "צל של אמת" על רצח תאיר ראדה לצפייה חינם באתר

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן-חי-שגב, מגבה את הסדרה של ערוץ 8: "זו יצירה חשובה"

בעקבות הרעש הציבורי והעניין הרב שעוררה סדרת הטלוויזיה "צל של אמת", העוסקת ברצח תאיר ראדה ומעוררת ספקות באשר לזהות הרוצח, הוחלט בהוט להעלות את כל פרקי הסדרה לאתר האינטרנט של החברה, לצפייה חינם.

הסדרה, בת ארבעת הפרקים, שודרה בערוץ 8 של הוט, וכעת הוחלט כי היא תהיה זמינה לצפייה באתר החברה מהיום (ד') ועד ליום ראשון הקרוב.

סמנכ"ל התוכן של הוט, יורם מוקדי, אמר בעקבות החחלטה כי "הוט גאה בסדרות פורצות דרך שמייצרות דיון ציבורי נרחב, ורואה חשיבות להביא את הסדרה בפני הציבור הרחב. בניגוד לקולות אחרים שנשמעו, הסדרה אינה סכנה לדמוקרטיה. היעדרן של סדרות מסוג זה מסוכן הרבה יותר לדמוקרטיה. מדינת ישראל ומערכת המשפט איתנים דיים כדי לספוג ביקורת וגם לענות על שאלות קשות. ערוץ 8 מקבל את מלוא התמיכה שלנו להבאת קולות אחרים".

על רקע הביקורת שהשמיע השבוע פרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, כלפי הסדרה, גם יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן-חי-שגב, מגבה את "צל של אמת". "אני סבורה שלמערך התביעה והמשפט אין חסינות מפני ביקורת", אמרה היום בן-חי-שגב. "ביקורת היא אבן-יסוד בדמוקרטיה, וכפי שהרשות המחוקקת והרשות המבצעת כפופות לביקורת התקשורת - כך גם צריכה להיות הרשות השופטת".

לדבריה, "ההיסטוריה מלמדת כי תחקירים עיתונאיים שינו מציאות, לרבות פסקי דין והכרעות שיפוטיות אחרות. אני גאה בערוץ 8 ובהוט על היצירה החשובה הזאת. למי שפיקפק בנחיצות של הפקות מקור, הנה תזכורת כמה הן חשובות וחיוניות למרקם החיים פה".