וואלה וטאבולה מרחיבות את השת"פ בהשקעה של 10 מיליון שקל

טאבולה תטמיע באתר וואלה כלים חדשים, בדגש על המלצות וידאו ■ בנוסף, חבילות תוכן שיווקי שתייצר וואלה יקודמו ע"י טאבולה

פלטפורמת המלצת התוכן טאבולה ואתר וואלה מרחיבים את שיתוף-הפעולה ביניהם. הדבר יבוא לידי ביטוי בשני אופנים: הטמעת רכיבים וכלים נוספים של טאבולה בוואלה, ויצירת חבילות תוכן שיווקי במשותף. ההשקעה בפעילות המשותפת עומדת על כ-10 מיליון שקל.

הכלים החדשים של טאבולה כוללים רכיב נייטיב לשימוש המחלקה המסחרית, מערכת "טאבולה ניוזרום" לשימוש מערכת התוכן וכלי פרסונליזציה לשימוש מחלקת המחקר. בנוסף, יוטמעו רכיבים חדשים בעמוד הבית של וואלה!NEWS ובעמודי ה-VOD, תוך מתן דגש על המלצות וידאו שהפכו להיות השימוש העיקרי באתר.

בנוסף יכלול שיתוף-הפעולה שיווק חבילות תוכן שייוצרו על-ידי וואלה ויקודמו על-ידי טאבולה. הרעיון הוא להציע למפרסם שירות של 360 מעלות, במסגרתו באמצעות Brand News - חברת התוכן של וואלה - ייעשה ייצור התוכן השיווקי במונחים של כתיבה והפקה וכן במסגרת של קידומים דרך האלגוריתם של טאבולה.

לדברי אילן ישועה, מנכ"ל וואלה, "המפרסמים מעוניינים בפרסומות המשולבות באופן ידידותי ויעיל יותר ברצף התכנים. לצורך כך הקמנו חברה המתמחה בתוכן שיווקי בשם Brand News. שיתוף-הפעולה האסטרטגי והטכנולוגי עם טאבולה מאפשר לנו להעמיד לרשות המפרסמים את מוצרי הדור הבא בתחום התוכן השיווקי".

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה, מסר: "הטמעת הנייטיב באתר וואלה היא צעד נוסף בהטמעת הפלטפורמה החדשה של טאבולה, המעניקה לגולשים שיפור חוויית תכנים שאותם הם צורכים בצורה נעימה וטבעית לעין, ומאפשרת להם לגלות תכנים איכותיים שיאהבו אך לא ידעו על קיומם. זוהי הזדמנות למפרסמים גדולים בתעשייה לעבוד עם צוות וואלה על ערוץ חדש ופרימיומי".

אלירן בן יהודה, מנהל פעילות טאבולה ישראל, הוסיף: "בשנה האחרונה טאבולה ישראל הוטמעה בעשרות אתרים ישראליים, יריית הפתיחה הייתה וואלה! וכיום אנו שמחים לבשר על העמקת שיתוף הפעולה. אנחנו גאים שזכינו בשותפים כאלו, אשר קוראים נכון את השוק ומטמיעים טכנולוגיות חדשות. הטמעת הטכנולוגיה המדוברת הינה מהמתקדמות בעולם, ומשמשת את השותפים הגדולים ביותר של טאבולה בעולם".