טאבולה

אדם סינגולדה  / צילום: כפיר זיו

חברת המלצות התוכן של אדם סינגולדה

כתבות אחרונות

 
אילוסטרציה: Shutterstock

הגולשים כבר עייפים מפרסום ברשתות החברתיות, והאפקטיביות במגמת ירידה

הוצאות הפרסום ברשתות החברתיות יגיעו השנה ל־276 מיליארד דולר, אבל לפי סקר שערכה חברת Qualtrics עבור חברת טאבולה, 75% מהמפרסמים בארה"ב חשים שהתשואות על ההשקעה במגמת ירידה • הפתרון עשוי להגיע מאימוץ של מגוון טקטיקות ופורמטים חדשים

גלית חתן 07.04.2025
אורי תובל, מנכ''ל תובל בית השקעות ויו''ר קרן הגידור אלמנדה קפיטל / צילום: טל כהן

מנהל ההשקעות שמסמן שתי מניות ישראליות שהן "קנייה שזועקת לשמיים"

הכתבה הזו היתה הנצפית ביותר השבוע בגלובס ועל כן אנחנו מפרסמים אותה מחדש כשירות לקוראינו • אורי תובל מנהל תיקי השקעות של מיליון שקל ומעלה • הוא חושב שמיותר להשקיע באג"ח ממשלתיות, משוכנע שבורסת תל אביב בדרך לתשואה דו־ספרתית השנה, ומזהיר מפני הסיכון ב־S&P 500 ש"יכול למחוק תשואה של שנה" • וגם: ההמלצה החמה על מניות עזריאלי ואלוני חץ

נתנאל אריאל 04.02.2025
לורה קרן, SVP Marketing פלייטיקה, רן גשרי, סמנכ''ל עסקי טאבולה ומתי יהב, סמנכ''ל שיווק פייבר בפאנל בהנחיית נבו טרבלסי / צילום: כדיה לוי

לורה קרן, סמנכ"לית שיווק בכירה בחברת פלייטיקה: "קריאייטיב טוב הוא עדיין הדרך הטובה ביותר לפרוץ למודעות"

במסגרת ועידת ישראל לעסקים של גלובס, סיפרה לורה קרן, סמנכ"לית שיווק בכירה בחברת פלייטיקה, כיצד חברות ישראליות יכולות לפרוץ, ומה מייחד את האקו-סיסטם בישראל • "אנחנו תמיד מחפשים את הדרכים לפרוץ" • מסלול Game Changers בשיתוף פלייטיקה

אסף אוני 03.12.2024
רשתות חברתיות / אילוסטרציה: Shutterstock

בהשפעת המצב הפוליטי? הישראלים מבלים השנה יותר זמן מול אמצעי המדיה

הרשתות החברתיות הן אמצעי צריכת התוכן הפופולרי ביותר, ואילו אתרי חדשות נתפסים כמקור המידע האמין ביותר - כך עולה מסקר של טאבולה וקנטאר • אלדד מניב, נשיא חברת המלצות התוכן: "המגמה היא להתאים את אתרי הבית לפי זהות הגולש"

גלית חתן 27.09.2023
מגל וסינגולדה / צילומים: שלומי יוסף, כפיר זיו, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

נפרדו דרכיהם של ערוץ 14 וטאבולה: למה זה קרה?

טאבולה הייתה שותפת הפרסום המרכזית של אתר ערוץ 14, ועל־פי ההערכה, הזרימה לערוץ 2-3 מיליון שקל בשנה • בתגובה לפניית גלובס, מסר הערוץ כי הפסקת העבודה עם חברת הפרסום הדיגיטלי נעשתה ביוזמתו • עם זאת, מספר גורמים בשוק הפרסום אומרים כי הייתה זו דווקא יוזמה של טאבולה

אסף גלעד 10.08.2023
chatGPT / צילום: Unsplash, mojahid mottakin

הסוד השמור של תעשיית ההייטק: החברות שמעניקות לעובדים מנוי ל-Chat-GPT, ואלו שלא

חברות הייטק רבות הכניסו למשרדיהן את ChatGPT כדי לשפר את התפוקה • כעת, הן הולכות צעד קדימה ומעניקות לצוותים חשבונות פרימיום • מנגד, ענקיות הטכנולוגיה אוסרות על שימוש בכלי בינה מלאכותית ועושות הכול בשביל למנוע את השימוש בהם בקרב העובדים

מיטל וייזברג 17.05.2023
אדם סינגולדה, מייסד ומנכ''ל טאבולה / צילום: טאבולה

זינוק של 32% בשלושה ימי מסחר: מה הקפיץ את מניית טאבולה?

טאבולה, המספקת המלצות תוכן באינטרנט, עקפה את תחזית האנליסטים ברבעון והעלתה מעט את התחזית השנתית • המנכ"ל סינגולדה: "לאחר השלמת האינטגרציה עם Yahoo נציג קצב הכנסות שנתי של 2.5 מיליארד דולר"

שירי חביב-ולדהורן 14.05.2023
אילוסטרציה: shutterstock

חוקי פרטיות חדשים באירופה יכבידו על חברות הייטק ישראליות

לתקנות הפרטיות האירופיות התווספו שני חוקים הנוגעים להתנהגות הוגנת בשוק הדיגיטלי ולתחומי הגנת הצרכן • ההוראות מחייבות בין היתר שקיפות רבה יותר ולקיחת אחריות על תכנים

נבו טרבלסי 16.02.2023
המטה של יאהו, קליפורניה / צילום: Associated Press, Marcio Jose Sanchez

ענקית אינטרנט אמריקאית סוגרת תחום פעילות מרכזי, וגלי ההדף עשויים להגיע עד לרמת גן

עשור לאחר שמאריסה מאייר, מנכ"לית יאהו לשעבר, שמה את ישראל על המפה עם מערכת הפרסום "ג'מיני", החליטה החברה להרוג את המוצר שנחשב בעבר לתרנגולת שהטילה ביצי זהב • כל המהנדסים בג'מיני יוכלו להחזיק במשרתם לטווח של 6 עד 18 חודשים - תקופת הזמן בה תיארך האינטגרציה עם טאבולה

אסף גלעד 14.02.2023
בן וולקוב, מנכ''ל ומייסד אוטונומו / צילום: אוטונומו
חברות SPAC | ניתוח

מיזוג, מכירה או משקיע: חברות ההייטק שמוזגו לספאק ואיכזבו מחפשות מוצא

מניית אוטונומו צללה ב-94% בטרם הכריזה החברה בסוף השבוע על עסקת מיזוג • היא מצטרפת לאיירון סורס שבחרה אף היא להתמזג, בעוד שבטאבולה הפכה יאהו לבעלת מניות מובילה • חברות ההייטק שספגו ירידות חדות מנסות להמציא עצמן מחדש

שירי חביב-ולדהורן 13.02.2023
אדם סינגולדה, מנכ''ל וממייסדי טאבולה / צילום: כפיר זיו

עסקת Yahoo השתלמה: מנהלי טאבולה יקבלו מיליוני דולרים

בעקבות העסקה שהפכה את יאהו לבעלת המניות הגדולה בחברת המלצות התוכן, יזכו בכירי טאבולה, בראשות אדם סינגולדה, במענקים שעשויים להגיע לכ–8 מיליון דולר

שירי חביב-ולדהורן 19.01.2023
יונתן קולבר / צילום: יוסי כהן

הטרנד גווע, ויונתן קולבר מחזיר רבע מיליארד דולר למשקיעים

חברת SPAC שהנפיקו קולבר וגלעד שני תפדה את מניותיה בשל ציפייה שלא תוכל להשלים מיזוג בזמן הנדרש • מיזוגי SPAC קודמים שהובילו השניים - חברת המלצות התוכן טאבולה ופלטפורמת מדידת הפרסומות אינוביד - הסבו הפסדים של כ־80%

שירי חביב-ולדהורן 13.12.2022
אדם סינגולדה / צילום: כפיר זיו

יאהו הופכת לבעלת המניות הגדולה בטאבולה; כך ייראה השת"פ ביניהן

ענקית האינטרנט תחזיק כ-25% מחברת המלצות התוכן הישראלית, שצופה כי הסכם שיתוף-הפעולה ייצר לשתיים הכנסות של כמיליארד דולר • אדם סינגולדה, מייסד טאבולה: "זאת אולי העסקה הכי מרגשת בהיסטוריה של האינטרנט, והיא יוצאת מרמת גן" • המניה מזנקת בעשרות אחוזים בוול סטריט

שירי חביב-ולדהורן 28.11.2022
​ירון גלאי, מנכ''ל אאוטבריין ואדם סינגולדה, מייסד טאבולה / צילום: נועם גלאי
ניתוח

מי רוצה לפרסם ליד חדשות רעות? המשבר הגיע לחברות המלצות התוכן

בתקופת הקורונה, בה נשארו הגולשים בבית וצרכו יותר מוצרי אונליין, הביקוש לפרסום היה בשיאו • אלא שכיום, ברקע הטלטלות בשווקים, המפרסמים חושבים פעמיים • התוצאה: טאבולה הכריזה כי תפטר 100 עובדים, וכמו המתחרה שלה אאוטבריין, הפחיתה את התחזיות השנתיות

אסף גלעד 14.09.2022
הרשתות הפופולריות בישראל / אילוסטרציה: Shutterstock

הרשתות החברתיות מובילות בפופולריות, אתרי החדשות והתוכן ברמת האמינות

הישראלים מקדישים לאמצעי התקשורת 8.5 שעות ביום, רובן באינטרנט, אך 44% אינם סבורים שהם מבלים יותר מדי זמן ברשת - כך עולה מסקר של טאבולה וקנטאר • אלדד מניב, נשיא חברת המלצות התוכן: "רמת החשדנות כלפי המידע ברשתות מאוד גבוהה, גם בקרב צעירים"

גלית חתן 14.09.2022
אדם סינגולדה / צילום: טאבולה

המשבר בהייטק: חברת המלצות התוכן טאבולה תפטר כ-100 עובדים

חברת המלצות התוכן טאבולה הודיעה כי תבצע רה-ארגון במטרה להפחית עלויות ותפטר עובדים • בסוף 2021 החברה העסיקה כ-1,800 עובדים

אסף גלעד ושירי חביב-ולדהורן 13.09.2022

   123456   

   נמצאו 82 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 6