אחרי שיפוץ ב-20 מ' ש': מלון אורכידאה אוקיינוס בהרצליה נפתח מחדש

המלון נרכש ע"י האחים נקש לפני 3 שנים מידי אזורים תמורת 78 מיליון שקל, ולפני 4 חודשים הוא נסגר לצורך השיפוץ ■ מחירי האירוח בתקופת ההרצה בפתיחה המחודשת יחלו מ-800 שקל ללילה 

נפתח אתמול: מלון אורכידאה אוקיאנוס / צילום: אסף פינצ'וק
נפתח אתמול: מלון אורכידאה אוקיאנוס / צילום: אסף פינצ'וק

פתיחה מחודשת: אתמול (א') נפתח מחדש מלון אורכידאה אוקיינוס בהרצליה. המלון, בבעלות האחים נקש, שופץ בחודשים האחרונים בהשקעה של 20 מיליון שקל. השיפוץ כלל את כל 57 חדרי המלון והסוויטות ובניית אולם כנסים חדש.

המלון נרכש על-ידי האחים נקש לפני 3 שנים מידי חברת אזורים תמורת 78 מיליון שקל, ולפני 4 חודשים הוא נסגר לצורך השיפוץ.

המלון ממוקם על חוף הים בהרצליה, וכל חדרי המלון והסוויטות פונים לים. מחירי האירוח בתקופת ההרצה בפתיחה המחודשת יחלו מ-800 שקל ללילה.

"אנו מאמינים שבהרצליה יש מקום למלון נוסף ברמה המתאימה לאירוח אנשי עסקים המגיעים לישראל. התאמנו את המלון לקהל היעד הרלוונטי עם חדרי האירוח איכותיים, בהעמדה לרשותם טרקלין עסקים מרווח אולם כנסים חדש", מסר אבי חורמרו, המנהל את קבוצת ג'ורדאש של האחים נקש בישראל.

האחים נקש מחזיקים ברשותם גם את מלון הרברט סמואל בירושלים, שצפוי להיפתח ב-15 במאי. מלון נוסף ברשותם, שנמצא בבנייה בימים אלה, הוא מלון סטאי המפואר המוקם בכיכר השעון ביפו, והוא צפוי להיפתח בסוף השנה הנוכחית. מלון שלישי שבנייתו החלה בימים אלה ממוקם על שפת הכנרת, וגם הוא ייקרא סטאי - גם כאן, בדומה למלון ביפו, מדובר במלון יקר ויוקרתי. תחת המותג סטאי פועל מלון יוקרה במיאמי אותו רכשו האחים נקש בדצמבר 2014 תמורת 90 מיליון דולר.