ענבל אור לאורנשטיין: השאר לי הג'יפ עד אחרי פסח; השופט סירב

אור, שהתבקשה להפקיד את הג'יפ עד היום ב-12:00, שלחה אמש בקשה בהולה לשופט: "פסח הוא חג של חסד וחירות - השאר בידי את הג'יפ עד אחרי החג" ■ אורנשטיין סירב ■ בשעות הצהריים נמסרו מפתחות הג'יפ למשרדו של הכונס

ענבל אור / צילום:גלובס
ענבל אור / צילום:גלובס

ענבל אור לא מוותרת על רכב הלנדרובר שלה, וביקשה מהשופט איתן אורנשטיין להשאיר אצלה את הרכב עד אחרי חג הפסח. השופט סירב לבקשה וחייב אותה להפקידו עוד היום. אור הייתה אמורה להפקיד את הרכב עד השעה 12:00 היום (ג'), אך אמש שלחה בקשה בהולה לאורנשטיין, וזה הגיב לה בשעות הצהריים.

אור כתבה אמש בלילה לשופט כי היא מבקשת שוב ארכה, אחרי שאתמול ביקשה וסורבה על-ידי אורנשטיין. בבקשה מאמש (ב') אור ניסתה ככל הנראה לפנות ללבו של השופט, וכתבה לו: "אנו מצויים ערב חג וחופשת הפסח, ויש משמעות קשה להפקדת רכב במועד זה. לבד מהמשמעות הידועה של חג הפסח כחג של חסד וחירות, קיימים טעמים פרטיים וצורך של ממש של אור, אשה המטפלת ב-4 ילדים קטינים, והמעמסה הנופלת עליה כאם ח-הורית.

"בימי החג האפשרות לתחבורה חלופית או ציבורית היא מעמסה כבדה מאוד, ולכן אני פונה בבקשה ארכה אחרונה מטעמים של חסד, מן הדין ומן הצדק".

השופט אורנשטיין סירב לבקשתה של אור וכתב לה כי כבר נתן לה ארכה עד היום, והוא לא רואה לנכון לתת לה עוד אחת. 

בשעות הצהריים המאוחרות הגיע שליח למשרדיו של כונס הנכסים של ענבל אור, עו"ד איתן ארז, ומסר את מפתחות ג'יפ הלנדרובר של אור. 

רכב הלנדרובר (דגם ריינג'רובר)

הג'יפ של ענבל אור / צילום: משרד עו"ד איתן ארז, ללא זכויות יוצרים
 הג'יפ של ענבל אור / צילום: משרד עו"ד איתן ארז, ללא זכויות יוצרים