המשביר יוצאת במהלך בידול אסטרטגי בהשקעה של 10 מיליון שקל

הרשת תגדיל את היבוא המקביל ל-10% מהמחזור, תעצב מחדש את הסניפים ותשיק קמפיין בכיכובה של איילת זורר

המשביר לצרכן/צילום:תמר מצפי
המשביר לצרכן/צילום:תמר מצפי

כשנה לאחר שרמי שביט נטל לידיו את מושכות הניהול של קבוצת המשביר, תוך החלטה לחזור להתמקד בליבת העסקים שלה, מבצעת הרשת מהלך שנועד לבדל אותה. המשביר תנסה למתג עצמה כרשת היחידה שהיא מולטי-ברנד - כלבו המציע הרבה שחקנים בכל קטגוריה, בשונה מהחנויות שמתמחות במכירת מותג אחד בלבד.

לדברי שביט, רשת המשביר מתמודדת עם מציאות לא פשוטה של ריבוי שטחי מסחר, שכתוצאה ממנה יש לה בנוסף למתחרים הקלאסיים גם תחרות מול ספקים שפתחו חנויות מותג. כמענה לכך, שביט מספר: "אנחנו מרחיבים את היבוא המקביל כל הזמן, והשאיפה היא להגיע איתו לסדר גודל של 10% מהמחזור".

הוא גם מספר כי נחתמו הסכמי שיתוף-פעולה עם ספקי המותגים המובילים שישווקו ברשת פריטים באופן בלעדי וישתפו פעולה בקמפיינים פרסומיים משותפים באמצעי התקשורת. במקביל ייעשה בהדרגה שינוי בנראות הסניפים ועיצובם.

המהלך יגובה בקמפיין של משרד הפרסום מקאן תל-אביב, בכיכובה של השחקנית איילת זורר. יושקעו בו כ-10 מיליון שקל, והוא יישא את הסלוגן "המותגים - חו"ל, המחיר - משביר".

בנוסף, לדברי שביט, "ניו-פארם תתמקד בהיותה בית-מרקחת ודרגסטור, והשינוי העיקרי שם יהיה מעבר לזכיינות. בדומה לסופר-פארם, נעבור לשיטה של זכיינים-עמיתים. היום יש 65 סניפים של ניו-פארם. אנו מתעתדים להגיע לכ-100 סניפים, שמתוכם 50% יהיו בבעלותינו ו-50% בזכיינות".