ב-56 אלף שקל: נחשף כלי תחבורה מרחף חדש ומהפכני

ה-ArcaBoard שהושק רשמית בשבוע החולף, הוא הדבר הכי קרוב שיש לסקייטבורד המרחף מהסרט "בחזרה לעתיד 2" ■ כלי התחבורה הזה מסוגל לנוע בריחוף מעל אספלט, חול ואפילו מים ■ צפו בוידאו

סקייטבורד מרחף, תערוכת מונקו, arcaboard / צילום: arcaboard
סקייטבורד מרחף, תערוכת מונקו, arcaboard / צילום: arcaboard

כאשר הוא נחשף לראשונה בסוף 2015, ה-ArcaBoard התקבל בלא מעט חשדנות, על אף סרטון ההדגמה המרשים שליווה אותו. החודש במהלך תערוכת מונטה קרלו, מנכ"ל החברה הדגים את היכולות של כלי התחבורה המרחף והכריז על תחילה של ייצור סדרתי. למי שלא מכיר נספר כי ה-ArcaBoard מסוגל לרחף בגובה של עד 30 ס"מ מעל אספלט, חול ואפילו מים, ולהגיע למהירות של 20 קמ"ש עם אדם במשקל של עד 110 ק"ג.

הסוללות של כלי התחבורה הזה נטענות ב-35 דקות והן מאפשרות למשתמש לרחף במשך 6 דקות לטווח של עד 2 ק"מ. על מנת לייצר מספיק כוח עילוי, הוא מצויד ב-36 פרופלורים שמפיקים עד 272 כוחות סוס ו-195 ק"ג של כוח דחיפה.

אורכו 145 ס"מ, רוחבו 76 ס"מ ומשקלו 82 ק"ג, והוא נשלט באמצעות אפליקציית אנדרואיד או אייפון שמפעילה את מערכת הייצוב ושולטת בכיוון הנסיעה.

אם אתם רוצים להצטייד בדבר הכי קרוב שיש לסקייטבורד המרחף מהסרט "בחזרה לעתיד 2", תוכלו להזמין את ה-ArcaBoard דרך אתר החברה תמורת 14,900 דולר, כלומר כ-56 אלף שקלים.