"ענבל אור ניסתה להחליף תכשיטים של פדני במאות אלפי שקלים"

עו"ד איתן ארז פנה לביהמ"ש בדרישה להורות לאור להפקיד את תכשיטי היוקרה באופן מיידי ■ טוען כי ניסתה להחליף טבעת ב-70 אלף שקל וצמיד ב-53 אלף שקל, אך בשל צו איסור הדיספוזיציה על רכושה - רשת פדני סירבה

תיק ענבל אור / צילום : תמר מצפי
תיק ענבל אור / צילום : תמר מצפי

ההתפתחויות בפרשת ענבל אור לא מפסיקות ולו לרגע אחד. עו"ד איתן ארז, המפרק של קבוצת אור סיטי נדל"ן, פנה היום (ב') לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בדרישה להורות לאור להפקיד לידיו באופן מיידי תכשיטי יוקרה שנקנו ברשת פדני, שערכם נאמדת במאות אלפי שקלים.

הבקשה לבית המשפט מגיעה לאחר שעו"ד ארז פנה אתמול (א') לעורך דינה של אור, אילן בומבך, וכתב לו כי נודע לו שאור פנתה לחנות תכשיטי היוקרה בקניון רמת-אביב וביקשה להחליף טבעת וצמיד בתכשיטים אחרים. בעקבות זאת, עו"ד ארז דרש מעו"ד בומבך להורות למרשתו ענבל אור להפקיד מיידית את התכשיטים במשרד המפרק עד היום ב-13:00. 

לטענת עו"ד ארז, אתמול (א') הודיעה לו רשת תכשיטי היוקרה פדני כי אור הופיעה בחנותם וביקשה להחליף צמיד וטבעת שרכשה בעבר שם (בשווי 53 אלף שקל ו-70 אלף שקל בהתאמה). המפרק טוען כי אור ניסתה להחליף אותם בתכשיטים קלים יותר למימוש. הרשת הודיעה לארז כי בשל צו איסור הדיספוזיציה שחל על רכושה של אור - היא סירבה למהלך.