מהיי-טק לשלד בורסאי: שלומית פן מונתה לדח"צית באולטרה אקוויטי

אם השם שלומית פן נשמע לכם מוכר, זה לא במקרה: פן - לשעבר בכירה ב-ECI, ברדוור ובאמדוקס - הייתה בעבר גם זוגתו של איל וולדמן, מייסד ונשיא מלאנוקס

שלומית פן / צילום: ברק פכטר
שלומית פן / צילום: ברק פכטר

אם השם שלומית פן, שמונתה בימים אלה לדירקטורית חיצונית בחברת אולטרה אקוויטי השקעות, מוכר לכם - זה לא במקרה. פן - לשעבר בכירה בכמה חברות היי-טק, בהן ECI (סמנכ"לית פיתוח עסקי ותוכנה), רדוור (סמנכ"לית ערוצי שיווק והפצה) ואמדוקס - הייתה בעבר גם זוגתו של איל וולדמן, מייסד ונשיא מלאנוקס. אלא שדווקא קשר זה לא צלח כלל.

פרידתם המתוקשרת של השניים עלתה לכותרות בעיקר לאחר שהגיעה לשערי בית המשפט, בה תבע וולדמן מפן לפני כשנתיים כ-2.6 מיליון שקל וטען כי היא גרמה לו נזקים תוך "התנהלות שערורייתית, שלוחת רסן, זדונית ופוגענית...".

פן מצידה, הגישה לבית המשפט המחוזי כתב הגנה בצירוף תביעה בסך 4 מיליון שקל נגד וולדמן, וטענה כי וולדמן נהג לצותת לה ולבתה בסתר, לצלם ולהקליט אותן ואת כל מעשיהן בדירת המגורים שחלקו בעבר.

אולטרה אקוויטי היא כיום שלד בורסאי בשווי 3 מיליון שקל, שהיה בעבר בשליטת ירון ייני. עם הדחתו של ייני מתפקידו מונו מאיר גורביץ' כיו"ר ובנו יוסף כדירקטור. כיום בעל המניות העיקרי באולטרה אקוויטי הוא שמעון גרוסמן.