ביטוח ישיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע; חלבה בארכה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של המשביר לצרכן בכיכובה של איילת זורר הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע

קמפיין חלבה בארכה / הדמיה: RESPECT
קמפיין חלבה בארכה / הדמיה: RESPECT

הפרסומת האהובה ביותר השבוע היא פרסומת היונים במיני ישראל של חברת ביטוח ישיר. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 24.8%.

באופן חריג משתחלת לדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות פרסומת של מפרסם שאינו נחשב למפרסם גדול, עם מותג שאיננו מושקע מבחינה תקציבית. מדובר בפרסומת למותג חלבה בארכה, של משרד הפרסום Respect, שבה נראה חטיף חלבה בצורת לבבות. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.8%.

מסר קצר שחוזר בתדירות גבוהה

קשה מאוד להסביר את הנתון החריג של חלבה בארכה, גם מבחינת ההצלחה להתברג בראש הדירוג ללא השקעה שוטפת בפרסום וגם בפער הניכר באחוזים מהממוצע השנתי - מה גם שהפרסומת איננה בולטת בכל צורה ואופן מבחינה קריאטיבית.

אפשר לשער כי דווקא המסר הפשוט והקצר שחוזר בתדירות גבוהה יחסית עוזר לחרות את הפרסומת ואת המותג בתודעת הצרכן, אך מנגד זה לא מסייע כלל לפתח אליו אהדה, כפי שמראים הנתונים.

הקמפיין החדש של המשביר לצרכן בכיכובה של השחקנית איילת זורר הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב, רושם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 528 לעומת 596. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נמוך ממה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-37.1 מיליון דולר לעומת כ-49.4 מיליון דולר בתקופה הקודמת.

קמפיין חלבה בארכה
 קמפיין חלבה בארכה

פרסומות
 פרסומות