רייטינג שבועי: נתונים פושרים ל"משחקי השף" ול"בייק אוף"

נתוני המשחק בין באיירן מינכן לאתלטיקו מדריד בליגת האלופות היו המוצלחים בטורניר עד כה

בשבוע שלאחר הפסח מנסות זכייניות ערוץ 2 להשיב למסך את עוגני הריאליטי שלהן, בתקווה שיזרום בעורקיהן דם צפייה מחודש. ובכן, הצופים חזרו, הנתונים שוקמו במעט אבל נותרו פושרים וברף התחתון של פוטנציאל הצפייה של "משחקי השף" של רשת ו"בייק אוף" של קשת.

אנרגיה מרובה הושקעה בהשקה מחדש של התוכניות, ורשת שוב שידרה שלוש תוכניות של "משחקי השף" השבוע, אולם אפיינה אותן אחרת (שתיים מתוכן היו מעין לקט) ולכן הן לא נספרו כממוצע שבועי, אלא כל אחת בנפרד.

הפרק של "משחקי השף", ששודר ביום שלישי, הוביל את טבלת הרייטינג השבועית עם 756 אלף צופים בכלל האוכלוסייה ו-25.9% צפייה במשקי-הבית היהודיים. לעומתה, "בייק אוף", שאנרגיה רבה הושקעה בהשקתה המחודשת, חזרה עם 8,000 צופים פחות ו-24.5% צפייה במשקי-הבית היהודיים. 

עוד בקשת, "עובדה" סיימה את העונה ה-22 שלה, עונה שיצרה עניין ומחלוקות רבות, עם נתון של 23% צפייה. מדובר בנתון זהה לזה של ממוצע העונה כולו.

בערב יום השואה צפו עיקר הישראלים בערוץ 2, בערב השידור של קשת. טקס יום השואה משך בסך-הכול לערוץ 2 כ-550 אלף ישראלים - לעומת 180 אלף בערוץ 10 ו-114 אלף צופים בלבד בערוץ 1.

ברשת, משחק ליגת האלופות בין באיירן מינכן לאתלטיקו מדריד היה המוצלח מבין משחקי הטורניר ששודרו עד כה בערוץ 2 והגיע לביתם של כ-603 אלף ישראלים. יותר מ-100 אלף מתוכם אינם מוגדרים על-ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כיהודים, נתון חריג בכל הקשור לצפייה הנהוגה במגזר לערוצים המרכזיים בעברית, ועם זאת נפוצה יותר כשמדובר באירועי ספורט מרכזיים.

בערוץ 10, גידי ואהרוני ממשיכים לספק נחמה - גם בשידור חוזר. בסיוע מרשת, ששידרה לקט של "משחקי השף", הגיע "המסע המופלא" בפרק מרוקאי ל-14.3% צפייה במשקי-הבית היהודיים.

עם זאת, בתחום משדרי החדשות, ערוץ 10 נמצא בבעיה - ממוצע המהדורה המרכזית עומד על 8.8% בלבד, לעומת 19.6% של חדשות 2 (גם כן ירידה עונתית בצפייה), המגזין עם 7.4% ו"שישי" יורד ל-5.8%.

רייטינג 8-5-16
 רייטינג 8-5-16