4 מ' ש' קנס להוט בגין הפרות דיווח; המנכ"ל לשעבר עוזר נקנס אישית

כמו כן, הוטלו עיצומים כספיים ב-600 אלף שקל על דירקטורים נציגי בעלת השליטה ■ הקנס על המנכ"ל לשעבר עוזר - לראשונה, בגין אחריות פיקוחית

ועדת האכיפה המינהלית ברשות ניירות ערך, בראשות השופטת בדימוס ברכה אופיר-תום, אישרה היום (ב') את הסדר האכיפה המינהלית עם חברת הוט, חברת קול החזקות בע"מ, הדירקטורים ג'ואי דקסטר וג'רמי בונין וכן מנכ"ל הוט לשעבר, הרצל עוזר

במסגרת ההסדר הוטל עיצום כספי בסך 4 מיליון שקל על הוט וקול. כמו כן, גובש נוהל דיווח חדש והוטלו עיצומים כספיים בסך 600 אלף שקל על דירקטורים נציגי בעלת השליטה וכן על המנכ"ל לשעבר עוזר בגין אחריות פיקוחית. 

על חברת הוט הוטל עיצום כספי בסך 1,750,000 שקל ועיצום כספי על-תנאי בסכום דומה. על חברת קול החזקות הוטל עיצום כספי בסך 2,250,000 שקל ועיצום כספי על-תנאי בסכום דומה.

בנוסף, הוט התחייבה לנקוט אמצעים למניעת הישנות ההפרה על-ידי ריענון נוהל דווחים מיידיים ועיצובו כנוהל חדש. 

על ג'ואי דקסטר, דירקטור בהוט, הוטל עיצום כספי בגובה 275,000 שקל ועיצום כספי על-תנאי בסכום דומה. על ג'רמי בונין, דירקטור בהוט, הוטל עיצום כספי בגובה 225,000 שקל ועיצום על-תנאי בגובה דומה. על מנכ"ל הוט דאז, הרצל עוזר, הוטלה לראשונה סנקציה בגין אחריות פיקוחית של מנכ"ל - עיצום כספי בסך 100,000 שקל.