אחרי 12 שנות היעדרות: רשת המלונות Accor חוזרת לישראל

החודש פתחה הרשת את מלון דויד טאואר בנתניה תחת מותג הבוטיק שלה M gallery by Sofitel ■ לפי הצהרות הרשת, המלון יהווה את הסנונית הראשונה של חזרתה של החברה לישראל

רשת המלונות הבינלאומית Accor חוזרת לישראל אחרי 12 שנים של היעדרות. החודש פתחה הרשת את מלון דויד טאואר בנתניה תחת מותג הבוטיק שלה M gallery by Sofitel המונה 75 מלונות ברחבי העולם. ההשקעה בפתיחת המלון בנתניה נאמדת ב-80 מיליון שקל.

לפי הצהרות הרשת, המלון יהווה לפי את הסנונית הראשונה של חזרתה של החברה לישראל כאשר במהלך שנת 2017 עתיד להיפתח מלון בתל אביב, על חורבות מלון אלקונין סנטרל הממוקם ברחוב לילינבלום בעיר - אשר היה אחד המלונות הראשונים בתל אביב.

מלון דויד טאואר, בעיצובו של האדריכל מיכאל אזולאי, ממוקם בסמוך לכיכר העצמאות במרכז נתניה והוא כולל 75 חדרים, המתפרסים על פני 7 קומות. במטרה לשרת את הקהילה העסקית, כולל המלון טרקלין עסקים, חדרי מחשבים וחדר ישיבות הנהלה. עוד במלון מתחם ספא המשתרע על שטח של 1,000 מ"ר, בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת מנוחה המשקיפה אל הים, מסעדת שף, בר ולובי. טווח המחירים מתחיל ב-750 שקל ללינה ולארוחת בוקר ללילה לזוג והוא מטפס עד ל-3,500 שקל.

הרשת Accor היא חברה צרפתית שנוסדה בשנת 1967 והיא מפעילה אלפי בתי מלון ברחבי העולם תחת המותגים Ibis, All seasons, Mercure, Novotel, Sofitel ועוד.