אסף בן יהודה מצטרף לארטימדיה: יוביל את תחום הסחר בחברה

בן יהודה פרש מיוניברסל מקאן דיגיטל לאחר 5 שנים, שם ניהל לקוחות אסטרטגיים ואת תחום המובייל

עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו
עסקה עסקאות ידיים מיזוג לחיצת ידיים חתימת חוזה / צלם: פוטוס טו גו

אסף בן יהודה מצטרף לרשת הווידאו הפרוגרמטית של ארטימדיה ויוביל את תחום הסחר בחברה. 

בן יהודה פרש מיוניברסל מקאן דיגיטל לאחר 5 שנים, שם ניהל לקוחות אסטרטגיים ואת תחום המובייל, ויוביל את תחום הסחר בחברת ארטימדיה. במסגרת תפקידו החדש הוא יהיה אחראי על מערך המכירות והסחר של החברה ועל הקשר עם מגוון לקוחותיה - מפרסמים ומשרדי פרסום.

רשת הפרסום של ארטימדיה מובילה את מהפכת הווידאו הפרוגרמטי בישראל ומאפשרת למפרסמים להעלות באופן עצמאי קמפיינים מבוססי דאטה בתכני פרימיום של אתרי התוכן הישראליים בדסקטופ ובמובייל, באמצעות מערכת ניהול ואופטימיזציה של קמפיינים בזמן אמת. המערכת מכסה כ-5 מיליון גולשים שונים, מציגה פרסום בכ-90% מצפיות הווידאו בתכני פרימיום ברשת ומאפשרת יכולות טרגוט רחבות ומפורטות של קהל היעד, דרך בחירה בתחומי עניין של הגולש, קבוצות גיל, קטגוריות תוכן, סקטורים ועוד. 

לדברי ד"ר עופר מילר, מייסד ומנכ"ל ארטימדיה, "תחום הווידאו הדיגיטלי בארץ עובר מהפכה אשר צוברת תאוצה מיום ליום. רשת ארטימדיה מובילה את המהפכה הזו ומגייסת לשורותיה את האנשים המובילים בתחום. אסף הוא מאנשי המדיה המוכשרים בארץ ובעל נסיון רב בתחום הווידאו. אין לנו ספק כי הוא יביא ערך רב לחברה ולקוחותיה".

בן יהודה מסר: "ארטימדיה מובילה מהפכה אמיתית בתחום הווידאו בישראל, ואני שמח ונרגש להצטרף לשורותיה ולהוביל את התחום המסחרי בחברה".

ארטימדיה הוקמה ב-2008 על-ידי ד"ר עופר מילר, והיא חברה-בת של ארטיוויז'ן הנסחרת בבורסה בסינגפור ומתמחה בניתוח תוכן וידאו למטרות אבטחה. הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה מספקת פרסום פרוגרמטי בווידאו בסביבת פרימיום על פני מגוון מסכים, פורמטים פרסומיים חכמים ומערכת לניהול קמפיינים בשירות עצמי עם יכולות מיקוד, ניתוח ביצועים ואופטימיזציה בזמן אמת.