דוגמניות ומסיבות: חייו הראוותניים של מולטי-מיליונר בן 31

אוסף מרשים של מכוניות-על, חופשות אקזוטיות מנקרות עיניים ומסיבות בריכה פרועות ■ כך נראים החיים של טוני בייג האוסטרלי, שהפך למולטי-מיליונר עוד לפני שהגיע לגיל 30 ■ צפו בווידאו

טוני באיג, אושיית אינסטגרם, איש עסקים, אוסטרליה / צילום: מהוידאו
טוני באיג, אושיית אינסטגרם, איש עסקים, אוסטרליה / צילום: מהוידאו

טוני בייג בן ה-31 הוא איש עסקים אוסטרלי שמנהל מספר מותגים גדולים של בגדי ספורט, או כמו שהוא בחר לתאר את עצמו באינסטגרם: "מנהל 12 חברות ב-5 תעשיות גלובליות". נשמע כמו ג'וב דורשני במיוחד? כנראה שכן - כי זה מה שהפך אתו למיליונר עוד לפני גיל 30.

"הלייף סטייל לא מגיע בקלות. אתה חייב לעבוד קשה בשביל זה", אמר טוני בראיון ל"דיילי מייל" האוסטרלי. ולפי הלייף סטייל שהוא מתחזק, הוא כנראה עובד ממש ממש קשה: טוני עבר לפני 5 שנים לקליפורניה, שם הוא גר בהוליווד הילס, נוהג בבנטלי ובמרצדס S550 ומגשים את כל הפנטזיות הפרועות של רווק הולל.

באינסטגרם של טוני יש יותר מ-55 אלף עוקבים, וניתן למצוא שם המון תמונות שמציגות את חייו הראוותניים של הבחור. תוכלו לקבל הצצה למכוניות שהוא מחזיק, לחופשות שהוא נוסע אליהן, למסוקים, למטוסי הפאר, למסיבות בריכה פרועות ולנשים יפות שתמיד נמצאות לצידו.

לטוני חשוב להדגיש שהוא ממש לא גדל לתוך העושר הזה: אבא שלו הפסיק לממן אותו בגיל 18, ומאז הוא הוציא תואר במינהל עסקים ובמקביל התחיל לעבוד על פיתוח החברה שלו. לכן כמעט כל תמונה באינסטגרם שלו מלווה במשפט שאמור לדרבן אותך לעבוד קשה כמוהו ולהגיע לאותם הישגים. 

כרגע, אגב, התמונות שלו מתעדות מסע קצר שהוא עושה מסביב לעולם, סתם כי הוא יכול...