דירה להשכיר פרסמה מכרז לבניית 279 דירות להשכרה בירושלים

מדובר במכרז המתייחס למתחם אלנבי בבירה בשכונת תלפיות צפון ■ המכרז מזמין יזמים קבלנים וגופים מוסדיים להגיש הצעה לבניית 13 בנייני מגורים בני 6 קומות על שטח כולל של 29 דונם ■ 70 מהדירות ייועדו לזכאי משרד הבינוי והשיכון בדמי שכירות מוזלים ומפוקחים

פרויקט השכרה בירושלים/ קרדיט: ASSAF PEREZ
פרויקט השכרה בירושלים/ קרדיט: ASSAF PEREZ

עוד מכרז ממשלתי להשכרה ארוכת טווח - הפעם בירושלים. החברה הממשלתית לדיור להשכרה, "דירה להשכיר" בניהולו של עוזי לוי, יחד עם רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ועיריית ירושלים פרסמו היום (ב') מכרז חדש לקבלת הצעות לבניית 279 דירות להשכרה ארוכת טווח.

מדובר במכרז המתייחס למתחם אלנבי בבירה הממוקם בפינת הרחובות דניאל ינובסקי וחנוך אלבק בשכונת תלפיות צפון. המכרז מזמין יזמים קבלנים וגופים מוסדיים להגיש הצעה לבניית 13 בנייני מגורים בני 6 קומות על שטח כולל של 29 דונם. כמו כל מכרזי המדינה להשכרה ארוכת טווח, גם במקרה הזה מדובר בפרויקט שאותו יבנה, יפעיל וינהל הזוכה, לתקופה של 20 שנה לפחות, כאשר 25% מהדירות (70 דירות) ייועדו לזכאי משרד הבינוי והשיכון בדמי שכירות מוזלים ומפוקחים שאמורים להיות זולים ב-20% ממחירי השכירות בשוק החופשי.

במקביל, כמו בכל המכרזים שפרסמה דירה להשכיר עד כה, בתום תקופת ההפעלה בת 20 השנים, יהיה רשאי היזם למכור את הדירות בשוק החופשי. המועד האחרון להגשת הצעות במסגרת המכרז הוא 25 ביולי 2016.

"בזמן הקרוב תפרסם החברה מכרזים באזורי ביקוש נוספים כמו ראשון לציון וכן מכרז נוסף בירושלים במתחם 'הדסה'", אמר היום מנכ"ל חברת דירה להשכיר לוי, "עם דגש על תכנון ובנייה איכותית ודגש על קיימות ובנייה ירוקה, בהיקפים משמעותיים, ותוך חסכון משמעותי במשך הבניה ובעלויותיה".

נציין כי במסגרת המכרז נקבע מראש מפרט הבנייה, מפרט התחזוקה ונוסח הסכם השכירות. עוד על פי כללי המכרז, הזוכה יצטרך לנהל ולהפעיל הפרויקט באמצעות חברת אחזקה ובהתאם למפרט תחזוקה שתגדיר דירה להשכיר.