יוניברסל מקאן דיגיטל פותחת סניף של סקינדו בניו-יורק

לחברת הפרופרמנס סקינדו למעלה מ-6 מיליארד חשיפות פרסום בחודש בפלטפורמות דיגיטליות ומחזור של יותר מ-200 מיליון שקל בשנה

יוניברסל מקאן דיגיטל, זרוע הדיגיטל של קבוצת מקאן בישראל, מרחיבה את פעילותה בחו"ל. ל"גלובס" נודע כי החברה פותחת בניו-יורק סניף של חברת הפרופרמנס סקינדו שבשליטתה. את פעילות המשרד החדש ינהלו ג'יימס פארטי ומייק פארבר, שמילאו תפקידי ניהול בכירים בחברת האינטרנט CPXi האמריקאית.

סקינדו, שהוקמה ב-2006 על-ידי אורן ברדיצ'בסקי, אייל בצלאל ורותם שאול, הפכה עם השנים להיות שם קוד להצלחת תחום הפרופרמנס (פרסום מבוסס תוצאות) בישראל. בתחילת דרכה פיתחה טכנולוגיה ייחודית, שאפשרה אופטימיזציה של קמפיינים באינטרנט תוך שימוש במדיה שלא הצליחה להימכר.

החברה עוררה הערכה בשוק ואת עניינם של משרדי הפרסום האחרים, אבל מקאן היו אלה שהיו מוכנים לשלם עבורה ומיהרו לסגור איתה הסכם. במהלך הזמן שחלף מאז היה לחיבור סקינדו-מקאן השפעה גדולה גם על השוק וגם על פעילות מקאן. הוא "הכריח" שחקנים אחרים בשוק לנסות לתת להם מענה הולם, מה שהצעיד את משרדי הפרסום עוד צעד לעבר עידן הפרסום החדש. במקאן לקחו את פעילות סקינדו אל השווקים הבינלאומיים, ולמעשה מהווה פעילות החברה נתח חשוב ברווחי יוניברסל כולה.

דריסת רגל בינלאומית

הטכנולוגיה של סקינדו מבוססת על אלגוריתם שמנתח את דפוסי ההתנהגות של הגולשים, רוכש ומבצע אופטימיזציה אוטומטית לשטחי פרסום באינטרנט ומנהל בצורה אוטומטית מאות קמפיינים בו-זמנית. סקינדו פעילה כיום ביותר מ-30 מדינות, מספקת פתרונות טכנולוגיים למאות פאבלישרים בעולם ומנהלת למעלה מ-6 מיליארד חשיפות פרסום בחודש על שלל הפלטפורמות הדיגיטליות. לחברה יש כ-60 עובדים, ואת 2015 היא סיימה במחזור של למעלה מ-200 מיליון שקל.

רותם שאול, מייסד ומנכ"ל משותף, אומר כי "פתיחת הסניף החדש בניו-יורק היא אבן-דרך משמעותית בפעילות החברה. המשרדים בארה"ב יחזקו את הפעילות הקיימת שלנו בשוק האמריקאי וגם יאפשרו לנו לשים את הלקוחות והמדיות שלנו ראשונים בכל אספקט של הפעילות".

אמיר וייס, מנכ"ל יוניברסל מקאן דיגיטל, אומר כי "הכניסה של סקינדו לקבוצה הייתה קריטית להתפתחות שלנו כשחקן מוביל בשוק המקומי, המתבסס על יכולות טכנולוגיות בלעדיות ברמה הגבוהה ביותר בעולם. האבולוציה הטבעית הייתה להשתמש בטכנולוגיה כדי לקבל דריסת רגל באקו-סיסטם הדיגיטלי הבינלאומי. אני בטוח כי המשרדים בניו-יורק יעזרו לנו להגדיל את האחיזה בשוק האמריקאי ואת הסינרגיה עם החברות האחרות בקבוצת IPG".