מאסטרקארד: אפליקציית מסחר באמצעות הרובוט האנושי

חשפה היום בהשקה עולמית אפליקציה שתפעל באמצעות הרובוט Pepper, שתתממשק עם שירות התשלומים של מאסטרקארד, MasterPass, ותאפשר תשלומים דיגיטליים מאובטחים בהתקנים שונים

מאסטרקארד חשפה היום (ג') את אפליקציית המסחר הראשונה שתפעל באמצעות הרובוט האנושי Pepper של SoftBank Robotics.

האפליקציה תופעל באמצעות MasterPass, שירות התשלומים הדיגיטלי הגלובלי של מסטרקארד, המקשר בין צרכנים לסוחרים ומאפשר להם לבצע תשלומים במהירות, בפשטות ובאופן מאובטח בערוצים ובהתקנים שונים.

בשלב מאוחר יותר השנה ייערכו שתי החברות פיילוט לאפליקציה עם חברת Yum! Brands בסניפים נבחרים של רשת פיצה האט באזור אסיה.

 

האפליקציה החדשה מרחיבה את יכולתו של הרובוט לשלב שירות לקוחות, גישה למידע ומכירות לחוויית משתמש אחת עקבית וחלקה. פיצה האט תבחן את הרובוט Pepper בקבלת הזמנות וביצוע תשלומים.

טוביאס פואסה, סגן נשיא לחדשנות במאסטרקארד, מסר: "האפליקציה נועדה להעניק לצרכנים חווית קנייה אישית וזכירה יותר מעבר למכשירי השירות העצמי והקיוסקים, באמצעות שילוב הבינה של Pepper עם חוויית תשלומים דיגיטלית באמצעות MasterPass".

האינטגרציה בין שירות התשלומים של מאסטרקארד לבין Pepper צפויה לפתוח הזדמנויות נוספות בעולם הקמעונאי, כגון עריכת קניות מותאמת אישית ושירותי קונסיירז', תשלום עבור הקניות בסופרמרקט היישר מעגלת הקניות והיכולת לערוך קניות בחנות ולקבל אותן במשלוח הבית. את היכולת הזו ניתן יהיה ליישם לסיטואציות נוספות של אינטראקציה עם צרכנים, כגון בתי-מלון, בנקים, שדות תעופה ושירותי לקוחות אחרים.