הדירות של ענבל אור במגדלי הצעירים מוצעות למכירה

המכירה מבוצעת בתיאום עם הנאמן עו"ד איתן ארז, שבימים אלה פועל למימוש הנכסים הפרטיים של אור במטרה להשיב את חובותיה לנושים השונים ■ מדובר בשתי דירות בפרויקט מגדלי הצעירים בתל אביב הרשומות על שם שתי בנותיה הקטינות

תיק ענבל אור / צילום : תמר מצפי
תיק ענבל אור / צילום : תמר מצפי

במסגרת מימוש הנכסים של ענבל אור, מוצעות למכירה זכויות לשתי דירות שבבעלותה בפרויקט מגדלי הצעירים בתל אביב. מדובר בדירות הרשומות על שם שתי בנותיה הקטינות של אור, האחת בקומה 25 והשנייה בקומה 27, וכוללות כל אחת 75 מ"ר נוסף למרפסת וחנייה. שתי הדירות ממוקמות במגדל הצפוני וצופות לצד מערב והים.

עוה"ד אמיר עמר וצחי חג'ג' פרסמו מודעה למכירת הזכויות, כאשר הצעות ניתן להגיש לעורכי הדין עד ה-31 במאי. חג'ג' הוא מבעלי קבוצת חג'ג' המארגנת את הקבוצה, ועמר הוא העו"ד המלווה של הקבוצה. המכירה מבוצעת בתיאום עם הנאמן לקבוצת ענבל אור עו"ד איתן ארז, שבימים אלה פועל למימוש הנכסים הפרטיים של אור במטרה להשיב את חובותיה לנושים השונים.

מגדלי הצעירים הוא פרויקט המוקם במסגרת קבוצת רכישה שאור עצמה החלה בגיבושו במהלך 2010. לימים תפסה קבוצת חג'ג' את מקומה בניהול הקבוצה והקמת הפרויקט. את הפרויקט שיכלול 486 דירות בשני מגדלים בני 40 ו-46 קומות בצומת הרחובות בגין וארלוזורוב, החלה להקים חברת הביצוע א. דורי, אך בשל הקשיים אליה נקלעה העבודות להקמת המרתפים נעצרו. לאחרונה שכרה הקבוצה את שירותיה של חברת דניה סיבוס כקבלן מבצע במקומה של דורי.