סיום מתוק ל"משחקי השף": הגיעה לראש טבלת הרייטינג עם 30.8%

האטה ב"מירוץ למיליון" של רשת ■ ערוץ 10 מבקר בצמרת הטבלה בזכות שידור גמר ליגת האלופות

גמר התוכנית "משחקי השף" של זכיינית ערוץ 2 רשת היה המשדר הנצפה ביותר בשבוע החולף. התוכנית הניבה רייטינג של 30.8% והייתה היחידה השבוע שחצתה את רף 30 אחוזי הצפייה.

העונה הנועחית של ,משחקי השף", שזכתה לשבחי הביקורות, רשמה נסיגה מסוימת לעומת העונה הקודמת שהייתה עונת חורף, בה באופן טבעי ממוצע הצפייה גבוה יותר. ממוצע העונה במשקי-בית יהודיים עמד על 27.3%, לעומת 28.5% בעונה הראשונה, שהסתיימה בשנת 2015 בגמר של 32% צפייה.

מי שגברה על "משחקי השף" במספר הצופים היא "המירוץ למיליון", גם היא של רשת, שמשכה בתוכנית השנייה לעונה זו 899 אלף ישראלים מכלל האוכלוסייה. מדובר בכמעט 100 אלף צופים פחות מהתוכנית הראשונה וירידה של 16% בנתוני הרייטינג במשקי-הבית היהודיים. עם זאת, מדובר בשלב מוקדם של התחרות, ועל-פי מגמות הצפייה בתוכנית בעבר, ככל שהתוכנית תנדוד בעולם - כך היא תאסוף יותר צופים. 

ערוץ 10 מבקר בצמרת הטבלה בזכות שידור גמר ליגת האלופות. קרוב ל-648 אלף ישראלים צפו במשדר. האלטרנטיבה של קשת למשחק, "יום האם", הביאה נתון כמעט זהה במשקי-בית יהודיים - 19.2% צפייה - אך הרבה פחות במספר הצופים בפועל, 492 אלף בכלל האוכלוסייה.

"ארץ נהדרת", עם חיקוי של רוני דניאל שייכנס לפנתיאון, משיגה לקשת 28.9% צפייה. "בייק אוף", שהושלכה למדורת ל"ג בעומר על-ידי קשת, הצליחה לחלץ 19.5% צפייה לא רעים לנוכח העובדה שחלק ניכר מהציבור שהה מחוץ לבית. התוכנית הנוספת של "בייק אוף" ששודרה השבוע חזרה לנתונים קצת יותר אופייניים של 22.4% צפייה.

אחרי כמה שבועות שחונים, "שישי" עם אילה חסון בחדשות 10 מתחזקת מעט ל-6.5% צפייה, אך מסיימת את חודש מאי עם ממוצע צפייה נמוך יחסית של 6% בלבד. גם "אולפן שישי" עם דני קושמרו בחדשות 2 ידע ימים יפים יותר ומסיים את החודש עם 14.4% צפייה בלבד.

סיום מתוק ל"משחקי השף"
 סיום מתוק ל"משחקי השף"