צפו: ההמצאה הישראלית החדשה שכובשת את הרשת

הצצה לפיתוח ישראלי חדש שכובש בימים אלו את הרשת ומככב באתרים ובבלוגים הטכנולוגיים הנחשבים בעולם: כך נראה
ה-UpLamp - הדור הבא של מנורות הלילה שנשלט ומתופעל ע"י הסמארטפון בלבד

המצאה ישראלית מנורה סמארטפון / צילום: מהוידאו
המצאה ישראלית מנורה סמארטפון / צילום: מהוידאו

כשחושבים על הדרך שעשתה מנורת הלילה, אתם יודעים זו שנמצאת על השידה ליד המיטה, לאורך השנים, מגיעים למסקנה מאוד עצובה- היא לא השתנתה כלל. תמיד זאת אותה מנורת בסיס או מנורה הנצמדת לקיר או למיטה וזהו פחות או יותר. ובכן, לא עוד.. הכירו את ה-UpLamp, מנורת הלילה הראשונה ללא מנורה שפועלת כשהיא תלויה לחלוטין בסמארטפון שלכם.

איך זה עובד? פשוט. במקום להשתמש במנורה עצמאית, מצמידים את הסמארטפון ל-UpLamp, והבסיס מפזר את תאורת הלד האחורית של הנייד שלכם באופן שמגביר אותו לאורך ולרוחב כל המוצר. ל-UpLamp יש גם אפליקציה ייעודית שהופכת את גוף הסמאטרפון לשלט רחוק המגיב למחיאות כף ואפילו מחוות גוף שמסוגלות לכבות ולהדליק את התאורה.

בנוסף, האפליקציה מתממשקת גם עם השעון המעורר שלכם, כך שצפויה לכם השכמה צבעונית במיוחד. בשלב הזה המוצר מתאים רק למכשירי iPhone 5 / Samsung Galaxy S5 והדגמים היותר חדשים של סמסונג כשהאפליקציה זמינה למשתמשי אנדרואיד וה- iOS בו זמנית.

בחברה כרגע מדברים על 4 צבעים שהמוצר יהיה זמין בהם: צהוב, כחול, ורוד ולבן. מפתח המוצר, נתי מוסקוביץ בן ה-34 (שפועל ממינכן, גרמניה), מספר בראיונות לכלי תקשורת בחול, כי למוצר יש טיימר שמכבה אותו לאחר 30 דקות רצופות של פעולה, ולמי שדואג שמנורת ה-LED של הסמארטפון תשבוק חיים בטרם זמן הוא מרגיע ומספר שלנורות הללו אורך חיים ארוך במיוחד, ומבחינה סטטיסטית "אנחנו מחליפים את הסמארטפונים שלנו הרבה לפני שנורות אלו נשרפות או מתקלקלות".

המוצר המסקרן הזה אמור להגיע לשוק רק באוגוסט, ועד אז מגייסים שם כסף לייצורו, כשבשלב הראשוני היא נמכרת במסגרת פרוייקט בסכום של 43 דולרים . מוזמנים להציץ בקישור הזה.