עד להכרעה בערעור: ביטוח ישיר תוכל להשתמש ב"למה לממן סוכן"

עם זאת, השופט סירב לעכב את ביצוע ההחלטה בנוגע לשתי נקודות שאליהן התייחסה ההחלטה הקודמת: הצגת סוכני הביטוח כנהנתנים וכמאותגרים טכנולוגית

הקרב המשפטי סביב קמפיין "שוקה" בכיכובה של שני כהן נמשך ללא הכרעה: בדיון בבקשה לעיכוב ביצוע פסק הדין שהגישה ביטוח ישיר לבית המשפט העליון, החליט השופט כי עד להכרעה בערעור תוכל ביטוח ישיר להמשיך בקו המסביר לקהל הצרכנים כי במסגרת ההתקשרות "הישירה" עם החברה נחסכת העמלה המשולמת ברגיל לסוכן הביטוח, וכי הצרכנים מוזמנים להשוות בעקבות זאת את שיעורי הפרמיה בין המבקשת לבין חברות ביטוח אחרות.

המשמעות העקיפה היא כי ביטוח ישיר תוכל להמשיך להשתמש בשאלה "למה לממן סוכן", המלווה באופן קבוע את  פרסומיה, שאותם הורידה בשבועות האחרונים בעטיה של החלטה קודמת של בית המשפט המחוזי.

עם זאת, השופט סירב לעכב את ביצוע ההחלטה בנוגע לשתי נקודות שאליהן התייחסה ההחלטה הקודמת: הצגת סוכני הביטוח כנהנתנים וכמאותגרים טכנולוגית. 

בימים הקרובים צפוי דיון נוסף סביב קמפיין "שוקה". זאת, לאחר שיומיים אחרי שביטוח 9 מיליון העלתה לאוויר סרטון מצונזר בכיכובה של כהן, הגישה לשכת סוכני הביטוח בקשה לביזיון בית משפט, לאור העובדה שהקמפיין נמשך. זאת, למרות החלטה של בית משפט המחוזי, שקבע כי יש להוריד את הקמפיין.

כפי שנחשף ב"גלובס", ב-9 מיליון הוחלט שלא לשנות בינתיים את הקו הפרסומי של החברה - למרות שבחברה הבינו כי המשך הפרסום כרוך בסיכון שתוגש נגדם בקשה לביזיון בית המשפט.

החברה החליטה להותיר על כנו את הקמפיין עד דיון בבקשה לעיכוב ביצוע פסק הדין - בקשה שהגישה החברה מחדש כחלק מהערעור לעליון על פסק הדין של בית המשפט המחוזי.

כזכור, פסק הדין של המחוזי קבע כי 9 מיליון תיאלץ להיפרד מהקו הפרסומי נגד הסוכן הדמיוני "שוקה". כבר עם היוודע החלטת השופט הוגשה בקשה לעיכוב ביצוע, אך היא נדחתה. ב-9 מיליון החליטו כאמור להסתכן ולהעלות מחדש את הקמפיין, תוך ביצוע התאמות לרוח פסיקת שופט המחוזי, שקבע כי עיקר הפגיעה בסוכני הביטוח היא סביב הצגתם כנהנתנים ומאותגרים טכנולוגית.