מחריפים את העיצומים: עובדי אקסלנס נטשו את העמדות

עובדי בית ההשקעות החליטו להחריף את הצעדים הארגוניים והיום ב-12:00 נטשו את עמדותיהם במשרדי החברה בפתח תקווה ■ אקסלנס: "פעילות בית ההשקעות מתקיימת כסדרה"

לאחר שקיימו השבוע אסיפה במטרה לדון בצעדים הארגוניים שבכוונתם לנקוט, עובדי בית ההשקעות אקסלנס נשואה החליטו להחריף את הצעדים ולהשבית את העבודה. העובדים, שמאוגדים בהסתדרות, נטשו את העמדות שלהם במשרדי החברה בפתח תקווה החל משעה 12:00.

נציין, כי לטענת ועד העובדים, לעובדי מוקד שירות הלקוחות של אקסלנס - כ-7 עובדים, שני מנהלים ומנהלת מוקד, נקבע מראש יום גיבוש החל מ-12:00 היום, אבל שאר עובדי אקסלנס נטשו את העמדות ונקטו בעיצומים. באקסלנס מוסרים כי במוקד מועסקים 23 עובדים והם שיצאו היום לגיבוש. 

באקסלנס עובדים כ-600 עובדים - ולמעלה משליש מהם מיוצגים ע"י ההסתדרות (חתמו על טפסי התאגדות), כך שלפי החוק ההסתדרות הוא הארגון היציג של כל עובדי החברה.

בחודשים האחרונים עובדי בית ההשקעות ניהלו מו"מ עם ההנהלה לגבי גיבוש הסכם קיבוצי ראשון. לטענת העובדים, ההנהלה נוקטת מזה חצי שנה בעמדה נוקשה במהלך הדיונים ולא משתפת פעולה עם נציגות העובדים. עוד נטען כי ועד העובדים וההסתדרות סיפקו שלל פתרונות יצירתיים ויוצאי דופן כדי להגיע להבנות ולקדם את ההידברות, אך ההנהלה נותרת בעמדותיה.

מאקסלנס נמסר: "פעילות בית ההשקעות מתקיימת כסדרה. עקב גיבוש עובדים שנקבע מראש, מוקד השירות ללקוחות נסגר היום בשעה 12:00". באקסלנס מסרו גם כי לא נשארו עובדי שירות לקוחות כתורנים במוקד לאחר השעה 12:00, לפי תכנון מראש.

אקסלנס - עמדות נטושות/ צילום: ההסתדרות
 אקסלנס - עמדות נטושות/ צילום: ההסתדרות

העמדות הנטושות באקסלנס