קוקה-קולה - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, 9 מיליון - שוב הכי אהובה

הקמפיין להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

קמפיין קוקה קולה / צילום: סטודיו דחף
קמפיין קוקה קולה / צילום: סטודיו דחף

קבוצת איי.די.איי לביטוח יכולה לחייך גם השבוע: שתי הפרסומות הראשונות בדירוג הפרסומות האהובות הן שלה. במקום הראשון מדורגת הפרסומת של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, שבה נראית כהן אוכלת את דפי הצעת הביטוח של הלקוח, רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26%. הפרסומת אהודה במיוחד בקרב גילאי הביניים (35-54) ואקדמאים.

במקום השני מדורגת הפרסומת לביטוח ישיר, שבה נראה תרנגול משכנע את היונים לעשות ביטוח באסותא. הפרסומת, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, רושמת שיעורי אהדה של כ-17% - גבוה יחסית לפרסומות שאחריה, אך נמוך משמעותית מ-9 מיליון שמעליה. הפרסומת אהודה במיוחד בקרב בעלי הכנסה מתחת לממוצע.

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא הפרסומת לקוקה-קולה, באמצעות משרד הפרסום דחף. הפרסומת, שבה נראה זוג שותה קולה בעזרת קשים, רושם שיעורי זכירה הנמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1%. הפרסומת אהודה במיוחד בקרב גברים בני 18-34.

ברוח שבועות מקדמות טרה ותנובה את הגבינות הלבנות שלהן. מעניין לראות כי שטראוס נעדרת מהדירוג - אף שגם לה מגוון מוצרי חלב רחב. יש להניח כי הבחירה לקדם את הגבינות הלבנות היא פועל יוצא מהיותן חלק חשוב במרכיב האפייה לקראת החג. תנובה וטרה משיגות נתונים דומים, הן מבחינת זכירות והן מבחינת אהדה.

הקמפיין להוט, באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן, הוא הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע. סך ההשקעה הפרסומת עומד, על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, על כ-2.1 מיליון דולר במחירי מחירון - גבוה משמעותית מהקמפיין המושקע בשבוע שעבר שהיה הקמפיין ללוטו, שבו הושקעו 1.2 מיליון דולר במחירי מחירון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 597 לעומת 608. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים זהה למה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-49.7 מיליון דולר לעומת כ-49 מיליון דולר.

זכורות אהובות
 זכורות אהובות

ההשקעה השבועית בקמפיין
 ההשקעה השבועית בקמפיין