פשוט וקל: כך תזכו בחופשה חינם באחד היעדים היפים בתבל

מתכננים נסיעה לארה"ב? אתר בשם Live and work in Maine מציע בימים אלה לתיירים המגיעים למדינת מיין אופציות שונות לעבודה תמורת מימון החופשה ■ צפו בווידאו

צ'ק אין, מיין ארה"ב / צילום: מתוך הוידאו
צ'ק אין, מיין ארה"ב / צילום: מתוך הוידאו

לכל אלה מביניכם שמתכננים בקרוב נסיעה לארצות-הברית, קחו בחשבון את האפשרות של שילוב מיין בתכנית הטיול. מסתבר כי מיין - המדינה ה-23 במדינת ארצות-הברית והגדולה במדינות ניו-אינגלנד, אותו אזור אשר נמצא בצפון-מזרח המדינה, אשר ידועה בין היתר בכך ששימשה כמקור השראה לכמה מן הספרים הבולטים של הסופר הנודע סטפן קינג - סובלת מבעיה חמורה של מחסור בתושבים.

זאת, אגב, על אף העובדה שהיא נחשבת למדינה יפהפייה, שופעת בצמחייה, חופים מוזהבים, אתרי בילוי ונופש ברמה הגבוה ביותר אשר כוללים ריזורטים מפנקים ושלל אטרקציות. במדינה מתקיימת גם תעשיית חקלאות, מוצרי עץ, אלקטרוניקה וטקסטיל.

אולם כל זה מסתבר לא מסייע למדינה לשמור על תושביה לאורך זמן, והיא החליטה לצאת במיזם מיוחד עם אתר אינטרנט בשם "Live and work in Maine", כלומר "חיה ועבוד במיין", בו מוצעות לתייר המגיע אליה אופציות שונות לעבודה במיין.

אם אתם בעלי מלאכה, סוחרים, אמנים ואפילו אנשי היי-טק - האתר מציע לכם שלל מקומות עבודה, כשהסוכרייה המובטחת היא שאם מצאתם את עצמכם עוברים לגור ולעבוד במיין, תוכלו לבקש החזר על כל דמי הטיול שלכם. מי יודע, אולי באמת מדובר בצעד ראשון בכוון חיים חדשים במיין וגם להחזר מלא עבור כל הוצאות החופשה.